מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
אוניברסיאדה
עורכים:

מקום 14 לאולימפית באוניברסיאדה
בסיומו של הרבע השלישי עוד הוליכה ישראל בשבע הפרש, אבל עשר דק' אחרונות רעות מאוד בהן קלעה הנבחרת 12 נק' בלבד וספגה 24 גרמו להפסדה החמישי בטורניר אל מול שלושה ניצחונות בלבד, 65-60. בן רייס (8 רב') וגלעד קרני 13 כ"א בלטו.הבוקס סקור של המשחק

הולכים על ה-13
הנבחרת האולימפית גברה על אוסטרליה לאחר הארכה, 83-88 ותשחק מחר (שני) מול ברזיל על המקום ה-13 באוניברסיאדה. משחק מפלצתי של רביב פיטשון (16 נק' ו-17 רב') יחד עם יועד בית יוסף (19 נק') סייעו לישראל להשיג את הניצחון.

האולימפית הפסידה לאוקראינה
שליטה מוחלטת של האירופאים לאורך כל ההתמודדות סידרה להם ניצחון מרשים, 95-80 ושלחה את הכחולים-לבנים למשחקי הדירוג 13-16 באוניברסיאדה. אנטון שוטבין עם 18 נק' בלט. מחר (ראשון) בשעה 13:00 ייפגשו שחקניו של רוני בוסאני את אוסטרליה.

אוניברסיאדה: הפסד מול ארצות הברית

נתן רייס
הצגה של בן רייס עם 30 נק' וריצת 1-14 במהלך הרבע האחרון סידרו לישראל ניצחון שני באוניברסיאדה, 82-87, על קוריאה. מחר יתמודדו הכחולים-לבנים ביום האחרון של השלב הראשון מול ארה"ב החזקה. לחצו כאן לבוקס-סקור של המשחק

האולימפית נכנעה גם למקסיקו
הפסד שני ברציפות לנבחרת של רוני בוסאני (77-72 למקסיקו) שאיבדה סיכויים להעפיל לשלב הבא וככל הנראה תיכנס למשחקי הדירוג 8-16. מחר (ג') יהיה יום חופש לנבחרת ולאחר מכן היא תתמודד מול קוריאה וארה"ב החזקות במטרה לגנוב ניצחון שישפר את מעמדה ובעיקר את מצב הרוח בסגל. אנטון שוטבין בלט עם 20 נק' ו-6 רב'.

הפסד לאולימפית מול פינלנד
נבחרתו של רוני בוסאני מסרה רק שלושה אס' ולא הצליחה לנצח את משחקה השני באוניברסיאדה למרות שכבר הוליכה במהלך הרבע השלישי. ריצת 13-0 של הפינים סגרה את הסיפור. שון דניאל עם 15 נק' בלט. מחר התמודדות מכריעה מול מקסיקו.


cker();