מירב דורי


חזרה גנרלית
ספסל ,20/08/2007

נבחרת הנשים של ישראל תצא ביום שלישי לטורניר הכנה נוסף, הפעם בסלובקיה, במסגרת הכנותיה לטורניר ההזדמנות האחרונה שיחל ב1 לספטמבר. הסגל הסופי – בפנים.

הנבחרת, שהפסידה שניים משלושה משחקי אימון באוקראינה נגד הנבחרת המקומית לפני כשבועיים, תצא ביום שלישי לסלובקיה לשלושה משחקי אימון נוספים – שניים נגד סלובקיה, ואחד נגד רומניה. רומניה מתכוננת לאליפות אירופה, בעוד סלובקיה מתכוננת כמונו לטורניר ההזדמנות האחרונה.

"את כל החומר המקצועי על היריבות שלנו בטורניר כבר אספנו. הייתה לנו הכנה חלקית מול נבחרת אוקראינה, ועכשיו בטורניר הזה תהיה החזרה הגנרלית", אמר אלי רבי ל'ספסל'. "ארבעה ימים אחרי שנחזור אנחנו טסים למשחק חוץ קשה בהונגריה".

"אני שמח שהשנה משחקי האימון שלנו הם נגד יריבות טובות, לעומת שנה שעברה ששיחקנו נגד שוודיה ופינלנד. אני מקווה שזה יסייע לנו גם במשחקי האמת", המשיך. "משחקי ההכנה לא אומרים הרבה, ניצחון או הפסד. נגד אוקראינה ראינו דברים יפים ופחות יפים, ואני מקווה שבטורניר הזה נראה דברים יותר יפים. המטרה היא לקבל אינדיקציה טובה לגבי היכולת שלנו עכשיו".

הסגל הסופי נקבע לאחר שבת אל לזמי וחן שטיין נופו, וכך נותרו 12 שחקניות: ג'ניפר פליישר, ליעד סואץ קרני, לירון כהן, קטיה לויצקי, מירב דורי, לייני סלווין, איילת כהן, חן נוסל, קטיה אברמזון, נעמי קולודני, ליאל אוחנון ושירן צעירי.

למרות העפלתה המפתיעה של ניו יורק לפלייאוף הWNBA אמש, אלי רבי לא פסל הצטרפות מאוחרת של שי דורון לסגל. אם ניו יורק תפסיד לאלופות המגנות מדטרויט בסיבוב הראשון, זה יקרה ב26 או ב28 לאוגוסט. רבי ציין כי דורון תוכל להצטרף למשחק הביתי נגד בולגריה בחמישי לספטמבר.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();