מלפפוני לאומית: הפועל פתח תקווה מתחדשת
שי ברק ,23/07/2007

בכל יום ניתן יובאו עדכונים חמים בסגלים הנבנים בלאומית נשים.
היום, הפועל פתח תקווה סוגרת מסע רכש איכותי, כשמורכובה, מגידו, אספיר ומעוז חתמו בקבוצה. עדכונים גם מנהריה.

הפועל פתח תקווה סיימה מסע רכש מוצלח ביותר הקיץ. בנוסף לגת מגידו שתמה בקבוצה לפני יומיים, גם קטיה מורכובה שחקנית סגל האלופה, אליצור רמלה, מצטרפת לכחולות מפ"ת. מורכובה, לא הרבתה לשחק בעונה שעברה במדי רמלה וסיימה עונה עם 2 נק' למשחק ב-6 דק', אך ללא ספק תהווה גורם מרכזי יותר בליגה הלאומית.
עוד אקסית מבנות הרצליה/רעננה שתשחק בעונה הבאה בפ"ת היא ימית אספיר, 31, 1.76. אספיר היתה הותיקה בין שחקניות הרצליה בעונה שעברה שם נדרשה לבנות ולגבש את הקבוצה. גם בפ"ת ינסו לנצל את הנסיון שלה אבל העומס לא יפול עליה בלבד, מה שיהקל עליה להביא עוד יכולות לידי ביטוי.
ותוך מחשבה לטווח הארוך, הילה מעוז חתמה לקבוצה. הגארדית בת ה-21 שיחקה בשנתיים האחרונות במדי מכבים/רעות, שירדה בתום העונה האחרונה לארצית, נשארת בלאומית ותנסה להפוך לגורם משמעותי גם בקבוצת צמרת.
מקבוצת נערות א' עלו מאיה דוד וירדן דגני.
מהסגל הקיים ימשיכו לעונה נוספת: נוגה שלדהויז, ענת בורקוביץ, הילה אלנקרי,הדס בר, חופית וקסלר,יעל גולדברגר .

--------
גת מגידו חתמה בהפועל פתח תקווה
גת מגידו, 24, חתמה אתמול על חוזה לעונה בהפועל פתח תקווה. מגידו, שחקנית ליגת העל עד לפני שנתיים (בין היתר מכבי רמת חן ומכבי אשדוד), שיחקה בעונה שעברה בבנות הרצליה-רעננה, והיתה בין האחראיות למחצית השניה המוצלחת של העונה ולכך שהקבוצה סיימה בחלק העליון בטבלה. מגידו מתנשאת לגובה 1.86 ומהווה יתרון בולט בצבע, במיוחד בעונה ללא זרות.
הפועל פ"ת, שראתה את יריבתה מהעונה הקודמת מתחזקת ובונה סגל לליגת העל, עושה זאת בעצמה ועם ההחתמה הזו הופכת להיות פייבוריטית במחוז דרום.


הפועל נהריה, שומרת על הסגל שנתן עונה מוצלחת, והחתימו לעונה נוספת את אליזבת קניגסברג, מרינה שפיצינדל, דנה קרלין ומירית לוי






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();