עתודה נשים: מעכשיו, אסור יותר להפסיד
שי ברק ,18/07/2007

המאני טיים מתחיל מחר. עוד 2 משחקים נותרו לנבחרת באליפות, הפסד אחד והנבחרת נושרת לדרג ב'. מחר- נגד הנבחרת הצ'כית לה הפסידה ישראל במשחקי ההכנה. מחר, נדרשת נקמה.
עוד בפנים: יש אלופה חדשה! סרביה הביסה את רוסיה, שאיבדה סיכוי להעפיל לחצי הגמר. תוצאות משחקי היום

ישראל – צ'כיה , 13:45, סופיה
אין נבחרת באליפות הזו, שישראל יותר מוכנה אליה מצ'כיה. 3 פעמים בחודש האחרון התמודדו ה-2 במשחקי אימון, כשהעתודה הישראלית שהתה במחנה בצ'כיה. הבשורות הרעות: בכל שלושת המשחקים הקבוצה הצ'כית ניצחה, מצד שני, כמה זמן זה עוד יימשך?

פרופיל היריבה:
הנתונים הפיזיים של שחקניות נבחרת צ'כיה דומים מאד לאלה הישראלים, אין אף שחקנית העולה על 1.90 ובכך נבחרת ישראל פוגשת, לראשונה הטורניר, נבחרת שניתן להתמודד נגדה באזור הצבע. מצד שני, מבט על הסטטיסטיקה מבשר שהצ'כיות לוקחות בממוצע 8 כ"ח יותר מישראל.
נבחרת הצ'כיה אין כוכבת על שניתן לסמן כאיום שיש להזהר ממנו, ובכל זאת השחקניות שבטורניר הזה הן הבולטות בצ'כיה: תרזה קוטנובה, הקלעית המובילה בנבחרת, עומדת על ממוצע 16 נק' למשחק (את משחק השיא היא נתנה נגד הונגריה במחזור שעבר עם 18 נקודות). שחקנית נוספת שהנבחרת בעיקר וקטיה אברמזון בפרט, צריכה לשים אליה לב, הגבוהה תרזה פקובה שקולעת 16 נק' למשחק בממוצע ומורידה 8 ריב' (הריבאונדרית המובילה בצ'כיה) כשבמשחק האחרון מסרה גם 5 אסיסטים כך שגם בניהול מצטיינת ויש לנסות ולעצור אותה, ובכך, ככל הניראה, לתקוע את התקפה צ'כיה.

המפתחות בנבחרת הישראלית:
אברמזון משחקת מול פקובה, על הנייר השורה הסטטיסטית של קטיה טובה יותר ובאחת על אחת היא תנצח, המפתח מבחינתה הוא לעצור את פקובה בהגנה ולשבש את ההתקפה הצ'כית. חן סגל שעולה מהספסל, משחק גדול נגד אוקראינה, עם 9 אסיסטים, והיא כעת ממוקמת מקום שלישי באליפות כולה בקטגוריה זו. אם תמשיך סגל ביכולת הגבוהה שהציגה ההתקפה הישראלית תזרום לכיוון הנכון.

מעט סטטיסטיקה:
הקבוצה הצ'כית קולעת משמעותית פחות מאשר ישראל מחוץ לקשת, אך בתוך הצבע קולעת באחוזים גבוהים יותר וריבאונד ההתקפה הוא אחד היתרונות הבולטים של הצ'כיות. ישראל מוסרת יותר ומאבדת פחות מהצ'כיות כך שהגנה לוחצת והתקפות מסודרות הן המפתח העיקרי לניצחון מבחינתה של ישראל.

ההיסטוריה:
פעם אחת נפגשו 2 הקבוצות במסגרת אליפות אירופה. בשנה שעברה ניצחה הקבוצה הצ'כית את ישראל 73:65. השחקנית המצטיינת באותו המשחק היתה הצעירה קטיה אברמזון. שנה אח"כ קטיה מגיעה כוותיקה בנבחרת, האם תצליח לנקום בצ'כיות ובכך להשאיר סיכוי לשלב הבא?

תוצאות המחזור הקודם:
ישראל 88 - אוקראינה 92 (בהארכה)
הונגריה 61 - צ'כיה 72


-------------
תוצאות היום מהאליפות
בית ה'
יוון 56 - בלארוס 71
בלגיה 44 - ספרד 88
רוסיה 74 - סרביה 93

בית ו'
גרמניה 75 - תורכיה 86
בולגריה 65 - איטליה 82
לטביה 60 - צרפת 70






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();