בושינסקי נשארת
צילום: מוטי קלינגר



יש המשכיות באשדוד
ליאור קלינגר ,04/05/2007

מכבי אשדוד החמיצה את חצי גמר הפלייאוף במחזור האחרון של העונה אבל הקברניטיות העיקריות של הקבוצה החליטו לא לנטוש את הספינה. המאמנת דליה בושינסקי תמשיך לעונה שנייה והקפטנית ברנדי מקיין תחזור לעונה רביעית בקבוצה. מיכל אפשטיין חתומה אף היא.

מכבי אשדוד הייתה אחת ההפתעות הנעימות של הליגה בעונה שעברה, הרבה בזכות המאמנת הצעירה שלה שבעונתה הראשונה בליגת העל הפכה את אשדוד לקבוצת צמרת. דליה בושינסקי ומכבי אשדוד סיימו את העונה שעברה בתחושה של החמצה, במקום החמישי עם מאזן 11 – 12. אשדוד הייתה בין הקבוצות היחידות שלא החליפו שחקניות במהלך העונה, מה שתרם לגיבוש הזהות של הקבוצה ולהזדהות של הקהל איתה. מכת פציעות קשה פגעה מאד בסיכוייה של אשדוד להתברג בפיינל פור.

"הייתה לנו עונה טובה, מעבר למיקום בטבלה קרו לנו דברים טובים גם מחוץ למגרש, בדרך הניהול, ביחס לשחקניות וכמובן הקהל הנפלא", אמרה בושינסקי, "אני רוצה להמשיך במה שהתחלנו". מי שתמשיך יחד איתה היא הרכזת שהפכה לסמל של אשדוד בשתיים וחצי העונות האחרונות, ברנדי מקיין (28, 1.60), הרכזת הנהדרת שידועה בזריזות מדהימה וביכולת לקלוע הרבה נקודות מהר מאד, העמידה בעונה שעברה ממוצעים של 20.5 נקודות (רביעית בליגה) באחוזים מעולים ו-3.5 אסיסטים למשחק (שמינית בליגה).

זו תהיה העונה הרביעית של מקיין בקבוצה, ובליגה שלנו נדיר אפילו למצוא ישראלית שממשיכה באותה קבוצה ארבע שנים, שלא לדבר על זרה. ברנדי מקיין הייתה שם בעונת 05/06 כאשר אשדוד ניצחה רק חמישה משחקים, ובעונה לפני כן היא הגיעה לקבוצה בפגרת החגים כאשר המאזן שלה היה 0 – 10 והשאירה אותן בליגה, הרחק ממאבקי הירידה.

מבחינת הסגל הישראלי של הקבוצה, ימשיכו מהעונה שעברה מיכל אפשטיין שהגיעה מרמלה באמצע העונה, ענבל שנפר ונועה שור.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();