טל נתן עובר לכתום
אורלי קלינגר ,29/04/2007

טל נתן, שאימן בשנתיים האחרונות את בנות רעננה הרצליה, סיכם הערב בבני יהודה.
"נפגשתי עם כל הקבוצות", אמר נתן. "הרגשתי שהם רוצים אותי מאד וזה עשה לי את זה, כשרוצים אותך אתה מוכן גם לעשות בשביל הקבוצה אקסטרה"

בבני יהודה לא חיכו הרבה אחרי עזיבתו של מאיר אליהו וסיכמו הערב עם טל נתן, מאמן רעננה הרצליה בשנתיים האחרונות. בעונה האחרונה מרובת הפציעות והבעיות, רעננה הרצליה סיימה במקום השישי עם מאזן שלילי של 10 – 13. בעונה הקודמת נתן ורעננה הרצליה החמיצו את הפלייאוף ברגע האחרון, וסיימו עם מאזן של 12 – 9. בעונות 03/04 ו-04/05 נתן אימן באליצור רמלה, וזכה עימה בגביע ושתי אליפויות. לפני כן אימן בקדנציה ראשונה במכבי רעננה.

כזכור, בעונה האחרונה הכתומות של בני יהודה הפתיעו עם חצי עונה שני מדהים וסיימו במקום השלישי. "נקווה שהוא יעלה אותנו שלב אחד קדימה, ממקום שלישי למקום שני, אנחנו צנועים", אמר יו"ר הקבוצה איציק מילשטיין ל'ספסל' בעקבות ההחתמה.

"אני מצטרף למועדון מוביל בכדורסל הנשים בשנים האחרונות. מועדון שאימנו בו מאמנים טובים מאד בעבר, וזה כבוד גדול מאד בשבילי להצטרף למשפחה של בני יהודה", אמר טל נתן. "אני מתרגש, והרבה זמן לא התרגשתי, כי אני חושב שיש אפשרות לעשות דברים נהדרים. יש אנשים מצוינים מסביב. לדבר על מטרות עכשיו זה קצת מוגזם כי לא ברור הגודל של התקציב".

שתי שחקניות מהעונה הקודמת חתומות גם לעונה הבאה – הרכזת איילת כהן (21, 1.69) שקלעה 7.3 נק' למשחק באחוזים טובים, והפורוורדית קריסטל ג'ונסון (26, 1.83) שקלעה 14.7 נק' והורידה 10.1 ריב' למשחק בעונה שעברה. "איילת ממשיכה, וגם קריסטל ג'ונסון כרגע חתומה", אמר נתן. "הייתה לה עונה מצוינת. שתיהן היו טובות ומי שמוכיחה את עצמה צריכה להמשיך. הן היו חלק חשוב בפאזל המצליח של בני יהודה בעונה שעברה", הוסיף נתן.

"שיהיה לכולם יום כתוב מהיום, אני 24 שעות כתום", סיכם.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();