עדן ענבר חתם ברמת חן
ספסל ,27/04/2007

עדן ענבר, שאימן בשנים האחרונות את הפועל חיפה מוצקין ומונה לאחרונה למאמן נבחרת הנערות של ישראל, חתם במכבי רמת חן לעונה הבאה.

אחרי ארבע עונות בליגת העל עם הפועל חיפה מוצקין, עדן ענבר חתם ברמת חן, שעשתה הסבה לקבוצת צמרת בשנים האחרונות. העונה האחרונה הייתה חלשה יחסית ומלאת בעיות, והסתיימה בהפסד 3 - 0 לרמלה בחצי גמר הפלייאוף ומאזן של 12 ניצחונות בלבד מול 11 הפסדים.

הצרות של רמת חן בעונה האחרונה התגמדו לעומת צרותיה של חיפה מוצקין, ששיחקה רוב העונה ללא זרות ולבסוף התפרקה. ענבר, שעלה עם הקבוצה ליגה בעונת 03/04, והגיע איתה לגמר גביע אחד ופעמיים לחצי גמר הפלייאוף. המאמן בעל הסגנון השקט והיחודי העדיף לא לדבר אך סחטנו ממנו את המשפט הבא: "אני שמח ומקווה שתהיה דרך מוצלחת, עוד מוקדם לדבר. אני מקווה שנצליח ביחד ונהנה".

אורה גלזר, יו"ר רמת חן, אמרה ל'ספסל' "אני מאחלת לעדן שיצליח באגודה, אני חושבת שהבחירה הייתה טובה. גם המאמנים האחרים שפגשתי והביעו רצון לאמן אצלנו, כולם טובים והיה קשה לבחור. אני מקווה שבאמת תהיה לנו שנה מוצלחת", אמרה.

לגבי סיום תפקידו של שיקי פלח בקבוצה לאחר שנתיים, נמסר כי הצדדים הגיעו להסכמה משותפת על סיום תפקידו וכי הכל נעשה באווירה טובה.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();