כוכבת מחזור 4 - מור בן ברק
אורלי קלינגר ,04/11/2006

חמישיית המחזור השבוע עומדת בסימן שיאי קריירה ישראלים, עם ארבע ישראליות שקלעו שיאי קריירה כאשר שלוש מהן עלו מהספסל - כולל הכוכבת.

כוכבת המחזור – מור בן ברק
עלתה מן הספסל לשיא קריירה של 17 נקודות, 5 מ-7 מעבר לקשת, כולל שלשה קריטית שעצרה את ריצת ה21 – 3 בני יהודה בדיוק בזמן וקבעה 91 – 87 עם שתי דקות לשחק. אחרי שבעונה שעברה קלעה 2.6 נק' למשחק בהפועל ת"א, העונה עד עכשיו בן ברק מובילה במרוץ לתגלית העונה.

חמישיית המחזור
נעמי קולודני – בהרכב חסר עם שתי זרות בלבד בני יהודה הייתה צריכה התעלות של הישראליות, וקולודני נענתה לקריאה עם משחק מצוין ושיא קריירה של 26 נקודות עם חדירות אגרסיביות ושבעה אסיסטים. ההפסד הדחוק של הכתומות לחולון לא ייקח ממנה את מקומה בחמישייה.

חן נוסל – עלתה מהספסל ברעננה הרצליה וסיימה עם 16 נקודות, 10 מהן ברבע האחרון כולל חמש נקודות רצופות עם שתי דקות לסיום שפתחו פער 77 – 72 עם פחות משתי דקות לשחק בניצחון על ירושלים.

מור בן ברק – 17 נקודות ב60% מהשדה לשחקנית השביעית של חולון, האקס פקטור הרציני בניצחון בשכונה.

סינדי ואלנטין – עוד משחק מעולה של הסקוררית מחולון, שלפני שהיא התחילה להפציץ מבחוץ היו בקהל של בני יהודה כאלה שתהו אם היא עלתה מהנערות. ואלנטין סיימה עם 25 נקודות ב9 מ-14 מהשדה, חמישה ריב' וארבעה אסיסטים.

ג'ניפר פליישר – עלתה מהספסל וסיימה עם שני שיאי קריירה של 19 נק' באחוזים מצוינים ו-11 ריב', הייתה הגבוהה השנייה לצד ג'קסון שרמת השרון כה צריכה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();