קפטנית שוורץ


אורנית שוורץ מונתה לקפטנית רמה"ש
ספסל ,22/10/2004

אורנית שוורץ (בת 25, 1.80 מ') מונתה לקפטן קבוצת הנשים בכדורסל של אנדה רמת השרון. זוהי העונה הראשונה של שוורץ בקבוצה, והיא תחליף בתפקיד את אלומה גורן שעברה למוצקין. בנוסף, פרסמה רמת השרון שמכירת המנויים לקראת העונה הקרובה תחל ביום ראשון.

אמש, בארוחת ערב של הקבוצה במסעדת אל מוכתאר בכפר הירוק, לאחר שהשלימה אנדה רמת שרון נצחון כפול על מכבי תל כביר בשמינית גמר גביע המדינה, התבשרו שוורץ וחברותיה לקבוצה על מינויה לקפטן הקבוצה.

אורנית שוורץ שחקנית נבחרת ישראל (41 משחקים
בינארציים), הגיעה הקיץ לרמת השרון ממכבי רמת חן בשורותיה שיחקה בעונה שעברה עמה הגיעה לגמר הפלייאוף (ממוצע של 10 נקודות למשחק ו- 5 ריבאונדים), וקודם לכן עם מספר עונות ברעננה, רמלה, ומיכללת ויליאמס אנד מרי בארה"ב.

על המינוי אמרה אורנה אוסטפלד מאמנת אנדה רמת השרון: " אורנית קיבלה תפקיד אמון עם אתגר גדול. אני בטוחה ומאמינה שהיא תעשה הכל כדי להנהיג את הקבוצה להיות חבורה מגובשת בעלת ערכים של פירגון הדדי ורצון עז להצליח".

אורנית שוורץ לא הסתירה את התרגשותה בעת ההודעה בה הוכרז כי התמנתה לקפטן אנדה רמת השרון ואמרה: "נפל בחלקי כבוד גדול להיות קפטן הקבוצה במועדון גדול כמו רמת השרון. אני מודעת עד כמה התפקיד מחייב בהיבטים רבים במגרש ומחוצה לו. אני לוקחת זאת על עצמי בשתי ידיים. אני יודעת שיש בתפקיד אלמנטים רבים של מנהיגות וחשוב לי לעשות את המוטל עלי בצורה הטובה ביותר. ההצלחה המקצועית והמעורבות של הקבוצה בקהילה חשובים לכולנו מאד ונעשה הכל למען המטרה" אמרה אורנית שוורץ .

ביום ראשון תחל במשרדי השרון ברמת השרון, מכירת המנויים למשחקי הבית של אנדה רמת השרון. המנוי כולל את כל משחקי הבית של הקבוצה בכל המסגרות: ליגה, פלייאוף, גביע אירופה וגביע המדינה. המחירים : מבוגרים: 300 ₪, נוער/חיילים/סטודנטים וגימלאים – 200 ₪. מנוי זוגי – 400 ₪ ומנוי לילד/ילדה נוספים למשפחה – 100 ₪.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();