לימור חוזרת לאדום


מזרחי חוזרת לרמת השרון
ספסל ,17/08/2006

אחרי עונה מוצלחת בגוספיץ' הקרואטית, לימור מזרחי חוזרת לליגה הישראלית במדי אנדה רמת השרון באחת ההעברות המשמעותיות של הקיץ.

לימור מזרחי (36, 1.72) שהובילה את גוספיץ' לזכייה באליפות קרואטיה בעונה שעברה, חתמה באנדה רמה"ש לעונת 06/07. כזכור, גוספיץ' (אשר בשורותיה שיחקה גם מריאנה ראגוז שחתומה ברמת חן לעונה הבאה) השלימה קאמבק אדיר עם ניצחון ב-19 הפרש במשחק החמישי של סדרת הגמר בקרואטיה, אחרי שהפסידה את שני המשחקים הראשונים בסדרה מול שיבניק. מזרחי סיימה את העונה עם ממוצע של 14.2 נק', 5.8 אס' ו-3.8 ריב' למשחק. גוספיץ' השתתפה גם בליגה האדריאטית והגיעה לפיינל פור, שם הפסידה בחצי הגמר לנוביסאד.

לפני הצטרפותה לגוספיץ', מזרחי שיחקה עונה אחת במכבי רמת חן, קלעה 11.4 נק' למשחק והובילה את הליגה באסיסטים עם 4.9 אס' למשחק. בעונת 03/04 שיחקה באלופת פולין, גדיניה, והגיעה עד לגמר היורוליג. מזרחי שיחקה באנדה רמה"ש בעונת 02/03 וזכתה בדאבל, היא קלעה 14.4 נק' והובילה את הליגה באסיסטים עם 6.5 אס' למשחק. מזרחי, אגדה בכדורסל הישראלי שהייתה שנים רבות קפטן נבחרת ישראל, הספיקה לעבור במהלך הקריירה שלה גם בליגת הABL (שקדמה לWNBA) בארה"ב ובאיסלנד. היא אף שיחקה בליגת המכללות בארה"ב במדי אוניברסיטת מרילנד.

מזרחי, שנמצאת בארה"ב, אמרה בשיחת טלפון: "היו לי הקיץ לבטים רבים אם להמשיך לשחק כדורסל או לא, ואם להמשיך לשחק – היכן? בארץ או בחו"ל. ברגע שאנדה רמת השרון הפכה להיות אופציה עבורי, קיבלתי החלטה כיוון שעומד בפני אתגר גדול, ואני שמחה לחזור ולשחק בארץ. אין ספק שמדובר בקבוצה הכי איכותית בישראל, ובמועדון הכי מקצועני בארץ ואחזור עם מלוא האנרגיות".

מזרחי שיתפה פעולה בעבר עם רפי בוגטין, עוזר המאמן הנוכחי של רמה"ש, כאשר שיחקה בנירסופט כרמיאל אותה הוא אימן. כרמיאל הגיעה שנתיים ברציפות לגמר והפסידה, לרמלה ולרמה"ש. מזרחי שיחקה בעבר גם בקבוצות בני יהודה בה גדולה, אליצור חולון, אליצור רמלה ומכבי רמת חן.

אורנה אוסטפלד, מאמנת אנדה רמת השרון: "אני שמחה מאד שלימור חוזרת לאנדה רמת השרון. היא מגיעה אלינו אחרי עונה מוצלחת מאד בגוספיץ' הקרואטית ואני בטוחה שהיא תתרום לקבוצה רבות מהמנהיגות שלה, מהנסיון שלה ומהכדורסל האיכותי שלה".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();