לירון כהן ושרון זאבי


הבוגרות יוצאות לטורנירי הכנה
ליאור קלינגר ,14/08/2006

נבחרת הנשים של ישראל תמריא ביום רביעי לפנות בוקר לטורניר הכנה בפינלנד, ממנו תמשיך לטורניר הכנה נוסף בבולגריה. הנבחרת מתכוננת למשחקי מוקדמות אליפות אירופה בספטמבר, לייני סלווין וג'ניפר פליישר אמורות להצטרף לנבחרת בפינלנד.

נבחרת ישראל תצא ביום רביעי בבוקר לעשרה ימים של משחקי הכנה לקראת המשימה הקרובה שלה בתחילת ספטמבר – העפלה לאליפות אירופה. הנבחרת תערוך שלושה משחקים בפינלנד ולאחר מכן תמריא ב21 לחודש לבולגריה. בטורניר בפינלנד ישתתפו יחד עם ישראל נבחרות שבדיה, בלגיה ופינלנד. בבולגריה תשחק ישראל נגד המארחת ונגד נבחרת רומניה. כל היריבות שייכות לדרג א', וינסו גם הן להעפיל בחודש הבא לאליפות אירופה.

לקראת הנסיעה נופו מהסגל שלוש שחקניות; שימרית גיגי, שירן צעירי ואורטל אורן [חן נוסל שוחררה לבקשתה כתוצאה מעומס, הילה יזהר נופתה בשלב מוקדם יותר]. סגל הנבחרת כולל את שירי שרון, מיכל אפשטיין, מירב דורי, קטיה לויצקי, ליעד סואץ, לירון כהן, שרון זאבי, תמר מעוז, נעמי קולודני, טלי נוי, אורנית שוורץ ושרית ארבל. אליהן צפויות להצטרף לייני סלווין וג'ניפר פליישר.

"אנחנו הולכים לראות מה הכוח שלנו מול נבחרות שצריכות להיות ברמה שלנו, פלוס מינוס," אמר מאמן הנבחרת, אלי רבי. "יש לנו בנות חדשות שהצטרפו אלינו, בנות שאחרי שנה התבגרו קצת כמו מירב דורי למשל. אנחנו לא הולכים כדי להפסיד," המשיך רבי לגבי המטרות של הנסיעה, "ננסה לנצח את המשחקים למרות שזו לא המטרה העיקרית, המטרה העיקרית היא לגבש את הסגל, לתת לבנות לשחק אחת עם השנייה, לתרגל מצבים מיוחדים תוך כדי המשחקים."

לייני סלווין וג'ניפר פליישר צפויות כאמור להצטרף לנבחרת בפינלנד, לאחר שלא הגיעו לאימוני הנבחרת בארץ בעקבות המצב הביטחוני. "ג'ניפר לא שיחקה עם הבנות האלו מימיה, לייני לא הייתה כמעט שנתיים בארץ, ונצטרך לראות איך אנחנו מגבשים סגל. בינתיים ליעד, אחרי כמה שנים שלא הייתה בארץ, היא הפתעה מאד מאד נעימה, וגם קטיה לויצקי סה"כ מוכיחה את עצמה, ועושה עבודה יפה. טלי נוי ממשיכה את היכולת הטובה שלה, היא שחקנית שצריכה לבוא מהספסל ולתת לנו איזון ושקט. את שאר הבנות אנחנו מכירים, יודעים את היתרונות והחסרונות שלהן," המשיך רבי.

תמר מעוז, קפטנית הנבחרת, דיברה על האווירה בקבוצה לקראת הנסיעה. "כמו בשנה שעברה יש אווירה טובה גם השנה אבל נראה לי שהשנה יש לנו יותר אמונה בעצמנו. הצטרפו אלינו שחקניות שלא היו בקמפיינים הקודמים, ליעד מאד תעזור לנו וגם קטיה. יש באמת אווירה טובה, אנחנו עובדות מאד קשה ויש אמונה גדולה".

מעוז הרחיבה לגבי המצב שנוצר עם צמד האמריקאיות היהודיות, פליישר וסלווין. "אני מקווה שהן ישתלבו מהר, שהמצב ישתפר והן לא יחששו לחזור איתנו, כי באמת יש לנו צ'אנס אדיר השנה" אמרה מעוז. "אני לא דיברתי איתן, אבל אני בטוחה שכולנו נפעיל, כל אחת בדרכה שלה, לחץ פיזי מתון אבל זו סיטואציה לא פשוטה. אם אני הייתי מבחוץ, אני חושבת שהייתי מרגישה גם פחד כמוהן. הן לא חיות פה, לא בדיוק מבינות את הסיטואציה. אני מקווה שהמצב באמת יירגע וגם שעצם כך שהן יבלו איתנו עשרה ימים יעזור להן להחליט כן לבוא. אבל גם אם בסופו של דבר הן לא יבואו, הנבחרת לא תקום ותיפול על שתי שחקניות כי באמת יש השנה גם בלעדיהן הרבה אמונה שאנחנו מסוגלות."

לו"ז הנבחרת לטורנירי ההכנה:
18.8 – ישראל נגד בלגיה
19.8 – ישראל נגד פינלנד
20.8 – ישראל נגד שבדיה
23.8 – ישראל נגד רומניה
24.8 – ישראל נגד בולגריה







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();