ליעד סואץ קרני - מאוכזבת ושמחה
ליאור קלינגר ,09/04/2006

ליעד סואץ קרני סיימה לפני כשבועיים קריירת מכללות נהדרת בוילאנובה. היא הוזמנה למחנה קדם הדראפט של הWNBA אך שמה לא עלה בין 42 השחקניות שנבחרו בשבוע שעבר בדראפט של הליגה הטובה בעולם. סואץ קרני סיפרה ל'ספסל' על התחושות שלאחר סיום העונה, ועל השמחה לחזור הביתה.

העונה האחרונה של ליעד סואץ קרני במכללת וילאנובה הייתה הטובה ביותר שלה. היא סיימה כקלעית המובילה של הקבוצה עם 14.9 נקודות למשחק עם 41.1% מעבר לקשת וגם 5.2 ריב' למשחק, הממוצעים הכי טובים בקריירה שלה. במהלך העונה היא רשמה טריפל דאבל היסטורי בניצחון בהארכה על נוטרדאם החזקה, קבעה שיא קריירה של 34 נקודות והפכה לשחקנית ה-18 בתולדות וילאנובה שמגיעה ל1,000 נק' בקריירה – הישג מדהים בהתחשב שהיו לה רק שלוש שנים להגיע לזה. העונה של הווילדקאטס הסתיימה עם הפסד ברבע גמר טורניר WNIT לווסטרן קנטאקי, 81 – 94. וילאנובה ניצחה תשע משחקים מתוך ה12 האחרונים שלה, וסיימה את העונה עם מאזן 21 – 11.

סואץ קרני הייתה אחת מ42 השחקניות שהוזמנו למחנה קדם הדראפט של הWNBA, שלא כלל כמובן את השחקניות שהשתתפו בפיינל פור או את השחקניות שמקומן כבר היה מובטח ע"פ כל התחזיות בין העשר הראשונות שייבחרו. "חשבתי שהלך לי ממש טוב, נתתי את כל מה שהיה לי ושיחקתי טוב אבל מסתבר שאני לא מה שהקבוצות חיפשו," סיפרה סואץ קרני. "כל הנציגים באו אלי ואמרו שהיה לי מחנה מצוין. כמובן שהייתי קצת מאוכזבת כשלא נבחרתי בדראפט כי חשבתי ששיחקתי מספיק טוב כדי להיכנס, אבל מהתחלה הגעתי לשם במחשבה שאין לי מה להפסיד. או שאני אלך לWNBA שזו חוויה נהדרת או שאני אחזור הביתה לנבחרת ישראל, שתי האופציות קסמו לי באותה מידה ואני בסה"כ שמחה שהייתה לי את ההזדמנות להשתתף במחנה, נהניתי שם מאד, ועכשיו אני מצפה לסיום התואר ולחזרה הביתה. הייתה לי חוויה נהדרת כאן ובאמת עשיתי חיים, אלו היו ארבע השנים נפלאות ולא הייתי יכולה לעשות את זה בלי התמיכה של בעלי וכל המשפחה שלי" אמרה סואץ קרני. נשאר לה עוד חודש וחצי לסיום הסמסטר והבחינות כדי להשלים תואר ראשון בפסיכולוגיה.

כמובן שהיינו חייבים לשאול את סואץ קרני האם היא הספיקה לראות את הפיינל פור ומה דעתה על הזכייה המדהימה של שי דורון ומרילנד באליפות. "אני שמחה מאד בשביל שי ומרילנד, לדעתי הגיע להן לנצח כי הן משחקות נהדר ביחד והמאמנת שלהן עושה רושם מעולה, נתנה להן ים של ביטחון. אני חושבת ששי היא שגרירה נהדרת של ישראל, היא עשתה עבודה נהדרת ושיחקה מצוין."







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();