ליעד מתכוננת לדראפט


סואץ במחנה קדם דראפט
ליאור קלינגר ,31/03/2006

ליעד סואץ קרני היא אחת מ42 שחקניות שהוזמנו למחנה הקדם דראפט של הWNBA. באתר הרשמי של הליגה מזהירים קבוצות שלא להתעלם ממנה.

סואץ קרני היא אחת מבין 42 השחקניות שהוזמנו ע"י הWNBA למחנה קדם דראפט שמתקיים בבוסטון בשלישי לאפריל. בוסטון מארחת גם את הפיינל פור ואת הדראפט עצמו, שיתקיים בחמישי לחודש. המחנה מאפשר לסקאוטרים וג'נרל מנג'רים של הWNBA לבחון מקרוב את הכישרון במחזור 2006. שמות מוכרים נוספים ברשימה הן ניקי בלו וליסה וויליס מUCLA, ברברה טרנר ואן סטרות'ר מקונטיקט, ארין גראנט מטקסס טק ועוד רבות וטובות.

סדר היום של מחנה קדם הדראפט מתחיל בשעה 7:30 בבוקר, עם מתיחות וזריקות לסל. בין 8:30 ל10:45 יהיה אימון על חצי מגרש. לאחר מכן השחקניות מקדישות חצי שעה לתקשורת ויוצאות להפסקת צהריים של שעה וחצי. המחנה מתחדש בשעה 13:00 שוב עם חימום של חצי שעה ולאחר מכן משחקים במגרש שלם, במשך שעה וחצי. לאחר מכן השחקניות נחות עד 19:00, וחוזרות לעוד שעתיים של משחקים על מגרש שלם.

לכתבה בWNBA.COM
הסודות הכי שמורים, כך נקראת הכתבה באתר הרשמי של הWNBA אשר מדברת על סיניוריות שהתקשורת אולי לא נוהגת להזכיר הרבה אבל יכולות להיבחר בדראפט ולהגיע לליגה טובה בעולם. "סואץ קרני היא סקוררית עם טווח מצוין, למרות שהיא סובלת מנחיתות בגובה היא חכמה ויודעת לשמור על שחקניות יותר גבוהות. יש לה ביטחון על המגרש והיא מוסרת טובה."







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();