אלי רבי


פנים חדשות בנבחרת הנשים
אורלי קלינגר ,22/07/2005

אלי רבי, מאמן נבחרת הנשים של ישראל, קבע את הסגל לטורניר ההזדמנות האחרונה שיערך בחודש הבא. כרגיל אין גבוהות, רכזות לא חסר, והפנים החדשות שייכות לנבחרת העתודה.
דברו על זה בפורום הנשים

אלי רבי, המאמן הראשי החדש של נבחרת הנשים, קבע היום את הסגל שייצג את ישראל במשחקים באוגוסט. ישראל תתמודד בטורניר ההזדמנות האחרונה כאשר מי שתסיים ראשונה מבין 10 הנבחרות תזכה לעלות לאליפות אירופה.

הסגל המלא: תמר מעוז, אורנית שוורץ, שרית ארבל, שירי שרון, שרון זאבי, לירון כהן, מירב דורי, חן נוסל, שירן צעירי, מיכל אפשטיין, שמרית גיגי, ריבי גרינבוים וטל זלץ. לצעירי ונוסל תהיה זו הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת, לאחר שיחד עם מירב דורי הן לקחו חלק בהופעה המושלמת של נבחרת העתודה באליפות אירופה דרג ב'.

רבי החל בניסיון לעצור את רצף ההפסדים של הנבחרת עם רענון הסגל. הפנים החדשות בנבחרת לעומת הקמפיין האומלל הקודם הן שירן צעירי, מיכל אפשטיין, חן נוסל, ריבי גרינבויים וטל זלץ.

השחקניות ששיחקו בנבחרת בקמפיין הקודם ולא ישתתפו השנה הן רינת זלץ לוין, טלי נוי, קטיה אברמזון שתשחק במדי נבחרת הנערות ולייני סלווין שטרם החלימה מפציעה בברך.

פרט לסלווין, שחקניות נוספות שיכלו לעזור מאד לנבחרת אם יכלו לשחק הן כמובן שי דורון (מחוייבות קודמת למרילנד) והגבוהות הפצועות קטיה לויצקי וענבר אוריון.

הנבחרת תצא ב31 ליולי לטורניר הכנה באיטליה נגד הנבחרת המקומית ונבחרת ברזיל המעולה. ברזיל כזכור סיימה במקום הרביעי באולימפיאדה ב2004, אך היא כמובן חסרה כיום את הכוכבות שלה המשחקות בWNBA, ג'נט ארקאין ואיזין קסרטו מרקיז.

את טורניר ההזדמנות האחרונה ישראל תפתח בקרואטיה בשביעי לאוגוסט. משחק הבית הראשון יערך ב10 לאוגוסט, נגד אוקריינה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();