תבוסה לעתודה בנות במשחק אימון
רפי זילברמן ,10/06/2005

בנות העתודה נחלו הערב תבוסה כואבת לנבחרת טרום הנוער 39-86 במשחק אימון שהתקיים במכון וינגייט.

נבחרת טרום הנוער 86 - נבחרת העתודה 39
כבר מהפתיחה התקשו בנות העתודה ליצור משהו שדמה להתקפה מסודרת בעיקר בשל יתרון הפיזיות של הבנים, הרבע הראשון הסתיים ביתרון 12-23 לטרום נוער.
גם ברבע השני המשיכו הבנות להסתמך בעיקר על זריקות מבחוץ, רובן ממצבים קשים, שחקני הנוער לעומת זאת הרבו לרוץ וסיימו את המחצית הראשונה ביתרון 19-38.

מטרת נבחרת טרום הנוער היא בעיקר להכין את הבסיס לנבחרת הנוער הבאה ואכן האימונים שהתקיימו אחת לשבועיים במהלך העונה עסקו בעיקר ביכולת אישית.
כעת העלתה הנבחרת הילוך לקראת משחקי מכביית הנוער והמאמנים שמים דגש לא קטן על החלק הטקטי.

במשחק האימון הקודם הפסידה נבחרת טרום הנוער לקדטים, הפעם נתקלו השחקנים בנבחרת בנות שלא יכלה להתמודד עם הפיזיות והאגרסיביות שלהם, 5 וחצי דקות לקח לבנות לקלוע סל ראשון ברבע השלישי, גם הוא משלשה לאחר שהצבע נסגר הרמטית על ידי הגבוהים של טרום הנוער.
בנות העתודה המשיכו להסתמך על סלים מחצי מרחק שבאו בעיקר מהכיוון של מירב דורי וקטיה אברמזון, הפער גדל בסיום הרבע השלישי עד 31-64 לטרום נוער.
גם ברבע האחרון לא ראינו שינוי כלשהו, יורם קאופמן והוד הן הרצל מאמני הטרום הרבו בחילופים לאורך המשחק, לאור רון הירושלמי, גל לשם מרעננה ואור ברנר שעבר לר"ג היו דקות טובות פה ושם, הבשורה המשמחת היא שערן אסנטי חוזר אט אט להיות הכשרון הכל כך מבטיח שהיה לפני הפציעה.
אצל הבנות קשה להעריך את היכולת הכללית, הנבחרת תתבסס על דורי, חן נוסל ושי דורון כמובן שבמשחקה הראשון עם הנבחרת כמעט ולא עשתה כלום.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();