משחק אימון - העתודה ניצחה את הנערות
אורלי קלינגר ,31/05/2005

בנות נבחרת העתודה המתכוננות לאליפות אירופה דרג ב' שתחל בראשון ליולי, התמודדו במשחק אימון מול הסגל המורחב של נבחרת הנערות של ישראל. העתודה ניצחה בקלות בלי שתי שחקניות מפתח, ענבר אוריון בלטה.

נבחרת הנערות 53 – נבחרת העתודה 74
נבחרת הנערות מונה כרגע כ20 שחקניות, בעוד העתודה התייצבה עם תשע. נבחרת הנערות היא האחרונה מבין שלושת הנבחרות הצעירות שתצא לטורניר, אחרי העתודה והקדטיות. "לא כולן תמיד מגיעות כי חלק משחקות בקדטיות וחלק בעתודה, אז צריך סגל רחב", אמר טל נתן, מאמן נבחרת הנערות. "כל יום שהן מתאמנות במסגרת הנבחרת, הן משתפרות".

העתודה עדיין משחקת בלי שתי שחקניות מרכזיות, שי דורון שתצטרף בשבוע הבא וקטיה לויצקי שלא שיחקה בגלל פציעה. "זה צעד ראשון, בלי שתי שחקניות מובילות. אנחנו מריצים את הסגל וכבר בסוף השבוע נשחק מול הבוגרות", אמר מאמן העתודה, מאיר אליהו.

המשחק נפתח בצורה שקולה כאשר חן סגל ניהלה את העסק עבור הנערות וחן נוסל דאגה לנקודות בעתודה. הנערות שמרו הגנה שלא רואים הרבה, 1-1-3, ובהתקפה עשו נקודות בעיקר מהקו. סגל בשלשה עם הקרש וקרין אגסי בסל ועבירה הגדילו ל16-10 לנערות מול ההגנה הלוחצת של העתודה, אבל הרבע הסתיים בשיווין 18 אחרי סל ועבירה של ויקי חשיבון.

העתודה ברחה בתחילת הרבע השני, ועוד סל ועבירה של חשיבון קבע 27-18. הבצורת של הנערות נמשכה יותר מעשר דקות בלי סל שדה, עד ששלשה של נופר שלום נכנסה והקטינה לחמש הפרש. עד המחצית ענבר אוריון בסל ועבירה מול שתי שומרות ונוסל בשלשה דאגו להגדיל שוב את ההפרש, 38-25.

טל נתן המשיך לשתף כמעט את כל 20 השחקניות שעמדו לרשותו גם במחצית השניה, וההפרש לא עמד בסכנה. חשיבון ואוריון המשיכו לשלוט מול הגבוהות הצעירות שמולן. לין גולן במהלך יפה של סל ועבירה צמצמה קצת נזקים בסוף הרבע השלישי, 36-52.

ההפרש והתוצאה כבר לא עניינו אף אחד בשלב זה, והעדפנו להתרכז בכמה מהלכים יפים. כמו למשל סל של מירב דורי בהתקפה של 4 על 5 אחרי שענבל מזרחי נפגעה בכתף, היד המדויקת של אגסי, ומתפרצת שנועה גנור סיימה בלייאפ למרות המגע, עם עבירה.

את העתודה הובילו ענבר אוריון עם 20 נקודות, חן נוסל עם 16 . קרין אגסי קלעה 14 לזכות הנערות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();