שני לוי, השוותה את הסדרה.


בדיוק בזמן. גליל עליון השוותה ל1-1
שי ברק ,18/05/2018

אחרי שלושה הפסדים רצופים לראשון לציון, המשחק הרביעי הפך להיות קריטי במיוחד. בגליל ידעו שעוד הפסד והעונה נגמרה. למזלן שוב שני לוי היתה שם וסיפקה תצוגה נהדרת של 30 נקודות ומול כ-300 אוהדים הוליכו הגליל ברובו המכריע של המשחק עד שברחו 12-0 בתחילת הרבע השלישי והכריעו אותו.
כעת הסדרה חוזרת לראשל"צ למשחק מכריע על האליפות, יום שלישי 22.5, 20:30.

הפועל גליל עליון 69 – הפועל ראשון לציון 51

(הסדרה בשוויון 1-1, משחק מס' 3: 22/5 בשעה 20:30)

גליל עליון התעלתה אתמול על עצמה ושלטה במשחק כל הדרך לניצחון ושוויון בסדרת הגמר. זה כנראה היה שילוב של כל הדברים יחד, הרצון שלא לאכזב את הקהל שמילא את האולם (מעל 300 אוהדים), הרצון שלא להשלים עונה עם 0 ניצחונות מול היריבה מראשל"צ והרצון בצלחת אליפות. כל אלה הובילו למשחק שהתאפיין בשליטה מקומית כמעט כל 40 הדקות.

שני לוי, שגדלה על הבלטות של הקיבוץ והצטיינה במשחק הראשון בסדרה, לא היתה מסוגלת לאכזב את הקהל המקומי ונתנה תצוגה אדירה במיוחד במחצית הראשון. 15 נקודות מתוך ה-17 שקלעה הגליל ברבע הראשון היו שלה ובסה"כ בשלושה רבעים קלעה 27 נקודות, רק כשראתה שהניצחון מובטח הרשתה לעצמה לנוח קצת וברבע האחרון הסתפקה ב-4 בלבד.

את המשחק פתחה לוי עם 4 נקודות רצופות ויתרון 4-0 מקומי מהיר. ניקול מיכאליץ וקארש השוו, וליתרון נדיר עלתה ראשל"צ משלשה של מיכאליץ, 7:6. באמצע הרבע הראשון. אז המשיכה שני לוי לפגוע מכל מקום על המגרש ועם סל נדיר של שחקנית אחרת מלבדה, קרן נחמה החזירה את היתרון לגליל ויחד הגדילו את ההפרש עד יתרון 17:12 בתום הרבע הראשון.

ברבע השני נשמר ההפרש. אחרי הנקודה ה-17 של לוי קלעה רוזנסטון סל ראשון שלה והעלתה את הגלי ליתרון 21:16 מול שלשה של גאיה סלס. אחרי שלשה של רבקה רוס באמצע הרבע השני, התעוררו שחקניות האורחת ועם שתי שלשות של עמית בן אליעזר ונקודות של אייזנר ומיכאליץ פיתחו מיני מומנטום וסגרו את ההפרש ל-2 (28:26), היה זה ההפרש הנמוך ביותר אליו התקרבה הקבוצה האורחת , כי משם המקומיות פשוט ברחו לניצחון. הרבע השני עוד הסתיים ב-4 נקודות הפרש בלבד כשקרן נחמה עם סל ועבירה קבעה את התוצאה 45 שניות לסיום, 31:27.

נחמה, שבמשחק הראשון נעצרה על 3 נקודות בלבד הוכיחה את חשיבותה לקבוצה שכשחזרה לקלוע בדו ספרתי הגליל הצליחו לנצח את היריבה. עם פתיחת המחצית השניה היתה רק קבוצה אחת על המגרש. ריצת 12-0 נפתחה עם חמש נקודות רצופות של קרן נחמה, נמשכה עם מיתר אסולין ומיכל אהרון והסתיימה בשני לוי, תוך שתי דקות התוצאה כבר היתה 35:27 וכאמור באמצע הרבע הפרש השיא 43:27, מדהים. ניקול מיכאליץ עם חמש נקודות הצליחה להתקרב קצת, אבל שני לוי ענתה ואחרי 46:32, סיימו את הרבע גילי אייזנר וגאיה סלס בשלשות שעוד השאירו לאורחות סיכוי כשהלוח הראה 48:38.

למרות ההפרש השביר יחסית, זה לא היה היום של ראשל"צ, העייפות מעומס המשחקים, העובדה שהשחקניות לא ישנו בבית והגיעו מיד בתום מבחן בגרות עשו את שלהם. שתי דקות בתוך הרבע ורק 3-2 כשרוס עם שלשה וקארש בסל שדה. חלפה עוד דקה וחצי עד שסלס הוסיפה סל נוסף לקבוצתה (51:42). היה ברור שבקצב קליעה כזה בלתי אפשר לחזור , מיתר אסולין החזירה את ההפרש לדו ספרתי, 3 דקות וחצי לסיום כשקלעה את הנקודה ה-57 (57:44) ומשם ועד לסיום קלעו לוי ורוס לסירוגין וברחו עוד 12-7 כשבראשל"צ הסתפקו בשלשות של סלס וקארש, לפני שלפושניאנסקי היתה האחרונה לקבוע את תוצאת המשחק.

הפועל גליל עליון, חתמו את משחק הבית האחרון של העונה בתצוגה מעוררת כבוד, הודו לקהל שדחף אותן ומנעו ממנו לראות את היריבה חוגגת על הפרקט אליפות. עכשיו כשהתוצאה היא 1-1 בסדרה, הכל פתוח בארבעים דקות על התואר.

קלעו להפועל גליל עליון:
שני לוי 30
רבקה רוס 13
קרן נחמה 12
מיתר אסולין 8
נוי לפושניאנסקי, אמה רוזנסטון ומיכל אהרון 2 כ"א

קלעו להפועל ראשון לציון:
ניקול מיכאליץ 13
גאיה סלס 12
דניאל קארש 10
גילי אייזנר 8
עמית בן אליעזר 6
אנה שפובלוב 2







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();