היריבה: יוון ; המועד: 10.2, 19:30
שי ברק ,29/01/2018

עזבו את הכותרות היצירתיות, אנחנו ב"ימים הקריטיים". עוד פחות משבועיים בהיכל קבוצת שלמה בת"א תתמודד נבחרת ישראל בשני משחקים מכריעים נגד יוון ובריטניה. המטרה: 3,500 אוהדים ביציעים.
זו הזדמנות אחרונה לראות את הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה 2019. אולי הזדמנות אחרונה לראות על מגרש אחד במדים הלאומיים את שי דורון וליעד סואץ קרני. והזדמנות ענקית להודות ל-12 הנציגות שלנו על כל מה שעושות בקמפיין הנוכחי.
סיקור צמוד כדי שתרגישו חלק - מתחילים!

מה מצפה בפברואר?

10.2 - מוצ"ש - 19:30 - משחק נגד יוון

14.2 - רביעי - 19:30 - משחק נגד בריטניה

הסגל הישראלי המורחב:
אלישיה קלארק
שי דורון
ליעד סואץ קרני
קטיה לויצקי
נעמה שפיר
רוני בן נון
דניאל דיאמנט
שירן צעירי
נוף קדם
נופר שלום
דניאל רבר
טל לב
יערה יצחקי
נוגה פלג פלץ
יעל גלילי

צוות האימון:
מאמן: עדן ענבר
עוזרים: רועי איזנברג ושיקי פלח



תקציר הפעימה הראשונה
נבחרת הנשים במתכונת החדשה עם יותר צעירות, עם דניאל דיאמנט לצד אלישה קלארק (ולא במקום) וגם ללא שי דורון - יצאה למשחק חוץ קשה נגד בריטניה, הציגה כדורסל יפייפה, הובילה ברוב דקות המשחק ועד שניות הסיום , ואז ברגע אחד של חוסר ריכוז קלעה בריטניה שלשה עם הבאזר, קבעה שוויון 77 ושלחה את המשחק להארכה ובסיומה ניצחו הבריטיות 90:87.

ארבעה ימים אחרי, במותחן נוסף, שלשת הניצחון היתה בצד הישראלי. למרות שהיריבה מפורטוגל שלטה במשחק במחצית הראשונה והובילה ב-9 הפרש בהפסקה (37:28) וביתרון דו ספרתי ברבע השלישי - הנבחרת הישראלית , מונהגת ע"י נעמה שפיר ששיחקה עם אף שבור, חזרה למשחק עד שוויון ובמהלך מכריע טל לב צלפה שלשה גדולה שקבעה את תוצאת המשחק והניצחון הישראלי 59:56.



יוצאים לפעימה השנייה עם 1:1
כאמור, אחרי שני משחקים בבית הישראלי הנבחרת עם מאזן של ניצחון והפסד הנבחרת הישראלית במקום השלישי בבית כשמעליה יוון שניצחה פעמיים ומחזיקה במאזן מושלם ובריטניה בזכות הניצחון בהארכה על הנבחרת הישראלית.

בחודש פברואר , הפעימה השנייה, יגיעו לישראל שתי הנבחרות הממוקמות מעלינו - אם זו לא הזדמנות לכבוש את הפסגה - מה היא הזדמנות?

הנבחרת הישראלית נהנתה מיכולת אדירה של אלישה קלארק שסיימה פעמיים עם 19 נקודות ועם משחק מצוין של לויצקי ודיאמנט נגד בריטניה וצעירי עם שפיר נגד פורטוגל.

כשהנבחרת הראתה שיש סגל עמוק ואיכותי חוזרת.... שי דורון!



שי דורון וליעד סואץ קרני - מגיעות לחזק
אמנם הוכחנו שהנבחרת מספיק איכותית לנצח גם בלי השתיים, אבל זה קרה אחרי דפיקות לב וגם תחושת החמצה ענקית במשחק נגד בריטניה. בואו נקח את כל זה ונוסיף את הווינריות של שי דורון בעמדת הגארדית וליעד סואץ קרני בעמדת הפורוורד ולא חסר כמעט כלום... רק הקהל!



3,500 אוהדים להרעיד את הדרייב אין
נכון, בכדורגל כבר הביאו 40,000 אוהדים, אבל בדרייב אין שייארח את הנבחרת 3,500 אוהדים ממלאים אותו עד אפס מקום.

במשחק האחרון נגד פורטוגל הגיעו כ-1,500 אוהדים ודחפו את הנבחרת לניצחון, אבל אנחנו יודעים שהקהל הישראלי מסוגל להרבה יותר!

בואו נראה לכולם שיש פה כדורסל ישראלי, שלא צריך בג"צים כדי להרים את הענף - צריך 10 ש"ח דמי כניסה והמון אהבה לשחקניות הישראליות.

3,500 אוהדים ו-יחד לאליפות אירופה.









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();