מיכאליץ, הדהימו את אליצור (צילום: ויטלי מיכאליץ)


גביע האיגוד: ראשל"צ בגמר ובגדול
שי ברק ,18/01/2018

אמנם יש עוד משחק גומלין ב-20.2 אבל קשה להאמין שאליצור ת"א יצליחו למחוק 57(!) נקודות הפרש שהשיגו שחקניות הפועל ראשל"צ בעוד משחק אדיר שלהן בעונה המשוגעת. כבר במחצית הוליכו המארחות במעל 40 נקודות ולא השאירו סיכוי ליריבה.
חצי הגמר השני, בין הפועל מעגן מיכאל להפועל גליל עליון נדחה ל-6 בפברואר.

הפועל ראשון לציון 98 - אליצור תל אביב 41


חנה הללי ושרית עטיה הן "סמלים" בליגה הלאומית ונדמה שהן כבר ראו הכל בכדורסל הנשים בישראל - אבל תצוגה כזו של קבוצת נערות שדרסה מהפתיחה וכל זה בהרכב חסר - נדמה שלא זכורה גם להן.

ראשל"צ הגיעו בעיצומו של עומס גדול. גאיה סלס ושחר ברנר פצועות ונעדרו גם ממשחק קבוצתן ביום ראשון. דניאל קארש הגיעה למשחק יממה אחרי ששיחקה 24 דקות במסגרת ליגת העל נגד אשדוד והסגל מנה 6 שחקניות כשירות בסך הכל, אבל על המגרש זה לא הורגש.

קארש פתחה את המשחק עם 9 נקודות מהשדה, מיכאליץ הוסיפה 2 שלשות וגם בן אליעזר ואייזנר תרמו שלשות משלהן ברבע ראשון שהסתיים 25:7 לזכות המארחות. הרבע השני נמשך באותה המגמה, ראשל"צ לא הורידו את הרגל מהגז וצלפו עוד 5 שלשות ברבע השני שהדהים את האורחות, למעט מורן שטרית (8 נקודות ברבע) התקשו האורחות למצוא את הטבעת ומנגד לאייזנר (7 נקודות ברבע), מיכאליץ (עוד שתי שלשות) ולקארש היה קל הרבה יותר לקלוע 33 נקודות והוליך בהפסקה 58:17.

כשהרבע השלישי הסתיים בתוצאה המדהימה 77:27, לא נותר עוד הרבה מה לומר על המשחק אלא להתענג על הקבוצה של זיו ארז שטיילה עד הסיום להפרש שקשה להאמין שלא יספיק לגמר שני העונה לשחקניות הנערות (אחרי שבתיכונים כבר הוכרזו כאלופות). כעת ימתינו לראות מי היריבה אותן ייפגשו בגמר על גביע האיגוד לנשים.

קלעו להפועל ראשון לציון:
דניאל קארש 31
ניקול מיכאליץ 22
גילי אייזנר 17
עמית בן אליעזר 14
אנה שפובלוב 9
גל אטרקצי 5

קלעו לאליצור תל אביב:
מורן שטרית 19
חנה הללי 8
שרית עטיה וסבינה מרדנוב 6 כ"א
לירון שיפטר 2


חצי הגמר השני ב-6 לפברואר
הקבוצות סיכמו ביניהן על דחיית משחק הגביע ליום המשחקים בשלישי, באמצע הסיבוב השני. לשם כך הוקדם משחק הליגה של הפועל זיכרון/מעגן מיכאל נגד א.ס רמת השרון לימי הפגרה שבין הסיבובים וגליל עליון תשחק נגד כאוכב במשחק דחוי במוצ"ש.

הפועל זיכרון/מעגן מיכאל - הפועל גליל עליון (6.2, 19:00 - מעגן מיכאל)









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();