שבת כהן, בחצי הגמר.


גביע האיגוד: הגלבוע בחצי הגמר
שי ברק ,24/12/2016

בזמן שהליגה בפגרה שיחקו הפועל גלבוע/מעיינות ומכבי חיפה סיבוב ביניים במסגרת גביע האיגוד על העליה לחצי הגמר שם ייפגשו את אליצור רמלה. משחקי חצי הגמר יתקיימו ב12/2 והגומלין 2/3 (שימו לב שהמועד שונה!). כל הפרטים בכתבה.

הפועל קרן גלבוע מעיינות 73 - מכבי חיפה 46


כיוון שלוח משחקי הגביע שיבץ מספר אי זוגי של מספרים, קבע הלוח שבין רבע הגמר לחצי הגמר יתקיים שלב ביניים אליו העפילו הגלבוע ומכבי חיפה.

מכבי חיפה ששיחררה עם סיום השלב הראשון את מאיה איסרוב לאליצור רמלה, קלטה במקומה את הרכזת אורלי זילברברג. זילברברג ששיחקה בשנה וחצי האחרונות במעגן מיכאל, עזבה את הקבוצה מליגת העל ולאחר שאושרה בועדת חריגים הצטרפה לחיפה ואת הופעת הבכורה ערכה, כאמור, בגביע.

את המשחק עצמו שני פרידמן פתחה את המשחק עם שלשה, ירדן עיבל ענתה בסל משלה ופרידמן השלימה, פתיחה סוערת עם 7 אישיות רצופות כשהעלתה את קבוצתה ליתרון 2:7. ניר בהיר ב-4 נקודות אישיות החזירה את ההפרש לנקודה, נועה שבת כהן עם שלשה וענבר לברון עם עוד אחת משלה החזירו ל-7 ופסק זמן חיפאי ממנו יצאה אורלי זילברברג עם נקודות בכורה בירוק, בהיר עוד הורידה ל-3 אבל עלית כהן ויעל טויטו השאירו יתרון 7 שנשמר עד סיום הרבע הראשון.

עם פתיחת הרבע השני עדי פירסטנברג העלתה את התוצאה עד 21:12 לזכות קבוצתה אבל מכבי חיפה לא נתנה למשחק (בשלב זה) להגיע להפרש דו ספרתי, זילברברג הורידה ל-4 הפרש אבל אז ענבר לברון יצאה למופע יחיד עם 6 נקודות אישיות ועוד 2 של שיראל ברמן קוסט-טו-קוסט וגלבוע הצליחה לעלות ליתרון דו ספרתי כשחיפה הזעיקו פסק זמן שלא הועיל. כשחזרו הקבוצות לפרקט הגיעה שלשה של כהן ועוד אחת של שבת כהן וההפרש כבר טיפס עד 15 נקודות יתרון. מאי מלכין המשיכה את הריצה המקומית ויצרה יתרון שיא 17:37, חיפה יצאו להתקפה האחרונה ברבע ועדן כהן בסל על הבאזר סיימה מחצית ביתרון 18 ביתי.

למחצית חיפה עלתה בלי ספיר תירוש ושיר רביב עם נקודות בפתיחה, ניר בהיר הורידה ל-14 אבל שני פרידמן עם עוד שלשה עצרה את המומנטום הירוק ומאותו רגע עלית כהן השתלטה על הרבע עם 12 נקודות אישיות כשכל חיפה קולעות ביחד רק 11 ורבע שלישי מסתיים בתוצאה 30:54.

נור כיוף הצעירה עם מלחמה על כל כדור וירדן עיבל עם 5 אישיות המשיכו לנסות להחזיר קצת את הכבוד אבל לגלבוע הכל הלך, לברון המשיכה להשאיר את חברותיה לקבוצה לזריקות חופשיות, כהן עם עוד 4 אישיות ופרידמן עם 6 משלה כבר העלו את ההפרש מעל ה-30 כשהמשחק הגיע לשלבי הגארבג' טיים ועד לסיום היה בעיקר לפרוטוקול.

קלעו להפועל קרן גלבוע מעיינות:
עלית כהן 21
שני פרידמן 16
ענבר לברון 12
נועה שבת כהן 6
מאי מלכין 5
עדי פירסטנברג ושיראל ברמן 4 כ"א
ג'ני טודרוב 3
יעל טויטו 2

קלעו למכבי חיפה:
ירדן עיבל 13
ניר בהיר 10
אורלי זילברברג 8
שיר רביב 7
עדן כהן 4
בר אביטל ונור כיוף 2 כ"א



משחקי חצי הגמר:
12/2/17, 20:30 - הפועל גלבוע/מעיינות - אליצור רמלה
12/2/17, 18:30 - בני יהודה - אס"א ירושלים

2/3/17, 19:30 - אליצור רמלה - הפועל גלבוע/מעיינות
2/3/17, 19:30 - אס"א ירושלים - בני יהודה

משחקי הגמר יתקיימו ב-19 ו-22 למרץ






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();