שוב על הקווים בליגת העל, רבי


אלי רבי חוזר לליגת העל
שי ברק ,23/11/2016

מאמן נבחרת ישראל ומנהל האגף המקצועי לנשים בעבר ומי שהוביל את מ.ס. אשדוד עד לחצי גמר היורוקאפ, מוכן לאתגר הבא בקריירה וחתם מוקדם יותר היום כמאמן ראשי בהפועל פתח תקווה. מאז בעונה שעברה התמקד בניהול המקצועי של המחלקה בגני תקווה והבוקר קיבל מהקבוצה את ההצעה לחזור לעמוד על הקווים ונענה לאתגר.

אלי רבי (48), מבכירי המאמנים בכדורסל הנשים, מתחיל אתגר חדש בקריירה. מי שהיה חלק מזכייה באליפויות המדינה עם אליצור רמלה ומ.ס. אשדוד (כיום "מכבי"), הוביל את נבחרת הנשים של ישראל לאליפויות אירופה וגם זכה להחזיר את אליצור רמלה מהליגה הלאומית לראשונה לפני כעשור, קיבל עליו את האתגר להשאיר את הפועל פתח תקווה בליגת העל, כשלב ראשון, והלאה - אולי להפוך להפתעת העונה.

רבי, שהחל את קריירת האימון באגודה הצנועה של בני יהודה, כבר לא מחפש את מאבקי הצמרת ומתרגש מאתגרים שעוד לא חווה, כך אמר מוקדם יותר היום, לאחר החתימה. "אני אוהב אתגרים ואת בני וגיל, זו אגודה צנועה עם סגל שחקניות טוב ואבל בלי תקציב גדול, אז עם מה שיש ננסה לעמוד באתגר להשאיר את הקבוצה בליגה ואולי לטפס אפילו גבוה יותר".

במקביל לתפקידו כמאמן בפ"ת, ימשיך כמנהל המחלקה של גני תקווה, שם מאז שהגיע לפני כשנה הוכפל כמות הילדים, יש פה צוות מאמנים מדהים, 40 קבוצות שמפעילים, נערים ונערות בלאומית. "תוך שנה מבחינה הישגית אנחנו משחקים בליגות היותר בכירות ובעיקר לחנך לכדורסל ולערכים".

גיל סלע שפתח את העונה על הקווים, הוא שהציע לרבי את התפקיד על מנת שימשיך ויתמקד בתפקידו כמנהל המחלקה. סלע גם ימשיך לאמן את קבוצת הלאומית של הפועל פתח תקווה, שמתמודדת בימים אלה בצמרת ורק אתמול גברה בניצחון גדול על אליצור רמלה.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();