יואב הלר (צילום: גליל עליון)


בגליל עליון רוצים לחזור לצמרת
ספסל ,19/08/2016

עם מאמן חדש על הקווים ולא מעט החתמות חדשות ופנים ישנות ומוכרות, גליל עליון רוצה לחזור לפלייאוף העליון.


=== גל לוסקי ===


קבוצת גליל עליון עובדת במרץ בקיץ הנוכחי בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה.
אחרי שפיספסה ולא הצליחה בעונה הקודמת להגיע לפליאוף העליון לראשונה בכל שנותיה בליגה הלאומית, הקבוצה הצפונית ביותר בליגה מחפשת לחזור לצמרת הגבוהה.

עם תחילת הקיץ הנהלת הקבוצה החליטו לתת את המושכות ליואב הלר, שיוצא הקיץ עם נבחרת "אתנה ג'וניור" של ישראל לטורניר U14. הלר בן ה- 34 הגיע למועדון בעונה שעברה לתפקיד המנהל המקצועי במחלקה הצעירה והעונה יוביל גם את הקבוצה הבוגרת כשיחליף את אבישי גרדון שעבר לאמן את קבוצת הגברים של המועדון.
הלר בתגובה למינוי: "כבוד גדול שנבחרתי להוביל את קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון צפת, ההיסטוריה של המחלקה מדברת בעד עצמה והמטרה שלנו השנה היא לחזור לימים היפים של בנות הגליל עם שילוב פעילויות בקהילה ושתהיה קבוצה שתגרום לאנשים להגיע בימי שלישי לראות אותה בהר וגיא".

כמדי שנה, הקבוצה ממשיכה לשמור על בסיס של שחקניות הבית, הקפטנית חן צל-ציון והקלעית דרור מייברג ימשיכו לעונה נוספת. כמותן גם שני ננקין וזוהר כהן שהצטרפו בשנה שעברה ימשיכו לעונה שניה ברציפות ואף שני לוי צפויה להמשיך בעונה הקרובה, לשחק בשורות הקבוצה.

החידוש שמציעה העונה הקבוצה, הוא בכמות "שחקניות הרכש" שהצליחו לצרף הקיץ כשמדובר בכמה שמות מובילים. מיתר אסולין מגיעה אחרי שנתיים בקבוצות צמרת שהעפילו לליגת העל. אשתקד שיחקה במדי סגנית האלופה, מכבי רעננה ובעונה שקדמה לה זכתה באליפות עם מעגן מיכאל. אסולין, שחקנית פנים, צפויה לשחרר את שני לוי לעמדה המוכרת שלה. רכש נוסף מגיע ממכבי חיפה, רוני מנצ'ל, הגארדית עושה מעבר ראשון לשחק מחוץ למועדון בו גדלה. אל השתיים מצטרפת, מיכל אהרון שתגיע כדי לחזק את הקו האחורי בקבוצה. אהרון שיחקה בעונה הקודמת בליגה הארצית ובעברה גדלה במחלקת הנערות של רמת השרון, כשהיתה בימי הזוהר שלה.

בנוסף, שתי מתקמבקות בגליל, אמה רוזנסטון ונועה רודה שהיו חלק משמעותי בקבוצת הנערות של המועדון שגם זכו באליפות המדינה לנערות א', יחזרו לפרקט, אחרי שנות הפסקה ושירות צבאי וימשיכו לשמור על צביון שחקניות הבית.


תגובת מנהל הקבוצה, החדש, עוז אוחנה: כאמור,קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון/קריית שמונה חוותה בעונה הקודמת עונה לא קלה מקצועית, אנו עושים הכל בכדי לחזק את הקבוצה ואת הבנות המקומיות שלנו ולראייה ההחתמות שביצענו בקיץ. המטרה הראשונה שהייתה לי כאשר נכנסתי לתפקיד היא חזרת שחקניות הבית של הקבוצה הביתה כמו אמה ונועה".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();