צילום: FIBA.COM


עתודה: המשימה נדחתה בשנה
שי ברק ,17/07/2016

נבחרת העתודה סיימה הערב את קמפיין העפלה לדרג א' רק במקום העשירי ותנסה להשיג את היעד בשנה הבאה. אחרי שלושה הפסדים רצופים, הגיע היום הניצחון השלישי ברציפות במשחקי מיקום שנתנו בעיקר הרגשה טובה. נגד אירלנד החלשות במיוחד הספיקה מחצית אחת כדי לסגור את הטורניר עם ניצחון. הונגריה, ליטא וסלובניה העפילו. גרמניה, סלובקיה ויוון הצטרפו לישראל בדרג ב'.

נבחרת העתודה ישראל 68 – נבחרת העתודה אירלנד 24

זה לא היה המשחק הכי נעים לצפייה, בטח לא הרבע השלישי שהסתיים 8-6, אבל הנבחרת הישראלית ידעה לעשות את הדברים שצריך במשחק שהיה לפרוטוקול בלבד וגארבג' טיים במשך 3 רבעים. כל שחקניות הסגל שיחקו מעל 10 דקות למשחק לאחר שהרבע הראשון הסתיים בהפרש דו ספרתי (17:7) והמחצית כבר היתה חד צדדית לחלוטין עם 38:11.

המשימות של הנבחרת הישראלית היו שונות לחלוטין. אם הכל היה מתנהל כמתוכנן היתה צריכה הנבחרת להתמודד היום נגד סלובניה או לכל היותר במשחק מכריע נגד צ'כיה הכל כדי לחגוג העפלה לדרג א', אבל מי שעשתה את המסלול שהיינו צריכים להיות בו היא ליטא שידעה להשיג את הניצחונות הנכונים בדרך לדרג א' ואילו הנבחרת הישראלית נפלה עד המקום העשירי בשיטת התחרות החדשה.

לאחר שאוקראינה ניצחה את בלארוס במשחק מוקדם יותר, גם סנסציה בדמות ניצחון אירי לא היתה משנה את המיקום הסופי של הנבחרת הישראלית, שנקבע כעשירי. בהיעדר כל לחץ שיחקה הנבחרת הישראלית משוחרר ונהנתה מהרגעים האחרונים של הטורניר הבינלאומי עם עוד ניצחון גדול. התוצאה עוד היתה 8:4 לפני שלב, בנט ודנן הגדילו את ההפרש עד 15:4 ויתרון דו ספרתי ראשון. אירלנד עוד הקטינה מעט את ההפרש ודנן חתמה את הרבע בנקודות ששמרו על הפרש דו ספרתי.

שתי שלשות של גלילי ונקודות של שיר לוי כבר העלו את הנבחרת הישראלית ליתרון 20 הפרש (29:9) באמצע הרבע השני. אירלנד הגיבה בסל שדה שני ברבע ואחריו לוי, לב ודנן סגרו את המחצית ביתרון 38:11.

המחצית השניה כבר היתה סוג של 'אריזה' של סוף טורניר, 6 דקות כמעט לקח עד שהנבחרת הצליחה למצוא את הטבעת ובסך הכל קלעו יחד הנבחרות 14 נקודות, לפני שברבע האחרון ניצחה הנבחרת הישראלית 24-5. שלשה של לב קבעה 49:9. אחריה טולמן צלפה 3 שלשות ובסך הכל 11 נקודות ברבע האחרון, גילי ליאור הוסיפה נקודות משלה ושירה ששון חתמה את הטורניר כשקבעה את התוצאה חצי דקה לסיום. להתראות בשנה הבאה.


קלעו לנבחרת העתודה:
עמית טולמן (1 אס', 1 חט'), טל לב (4 כ"ח, 1 אס', 1 חט') וירדן דנן (3 כ"ח, 3 אס') 11 נק' כ"א
יעל גלילי (1 כ"ח, 1 חט') ואופיר בנט (1 אס', 1 חט') 8 נק' כ"א
שיר לוי 7 נק', 4 כ"ח, 2 אס', 2 חט'
עדן פורת (7 כ"ח, 4 חט', 1 חס') וגילי ליאור (5 כ"ח, 1 אס') 4 נק' כ"א
יולי גרוסמן (3 כ"ח, 3 אס') ושירה ששון (4 כ"ח, 1 חט') 2 נק' כ"א
שיחקה ולא קלעה: אופיר לביא (2 כ"ח, 4 אס'), מיכל ששון (4 כ"ח, 3 אס', 2 חט', 1 חס')










כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();