פיני לוי, חוזר לנשים


פיני לוי ייאמן את מכבי גדרה
שי ברק ,28/06/2016

מכבי גדרה, שאשתקד בסיום עונה דרמטי, נשארה בליגה הלאומית מינתה את פיני לוי למאמן הקבוצה הבוגרת ובימים הקרובים תתחיל בבניית הסגל כשהמטרה לחזור למאבקי הצמרת. ביום חמישי ב-20:00 תקיים הקבוצה אימון פתוח ולאחריו יחלו ההחתמות.

בשנת 2011 עלתה מכבי גדרה לליגה הלאומית ולפני שנתיים הצליחה לעשות את קפיצת המדרגה והעפילה לפלייאוף העליון ואת העונה סיימה במקום השישי. בקבוצה קיוו להמשכיות והחתימו כמה שמות גדולים, אבל הקבוצה סבלה מקשיים שונים ופציעות והתדרדרה עד למאבקי התחתית שבסיומה הצליחה לשרוד עונה נוספת בלאומית.

כחלק מהשינויים באגודה, אוהד יתום שהגיע השנה לגדרה יהיה המנהל המקצועי גם של מחלקת הנשים ועל הקווים יעמוד העונה פיני לוי, מאמן בעל נסיון בכדורסל הנשים, כשאימן בעבר בליגת העל (הפועל ת"א) ולפני שנתיים באליצור ת"א שבלאומית. מאז הספיק להעלות בגברים את קרית גת מהליגה הארצית ללאומית ולאמן במחלקת הנוער של מכבי גדרה, כעת חוזר גם לכדורסל הנשים. "היות ומאחר וקבוצת הגברים בליגה א', קבוצת הנשים היא הפנים של האגודה, גם מבחינת תקצוב וגם מבחינת העניין והרצון לקדם אותה ולהשקיע בה. השאיפות ללכת לפלייאוף העליון ושם כמה שיותר גבוה כשלא פחות חשובה ההמשכיות. המטרה להפוך את גדרה לקבוצת צמרת קבועה בליגה הלאומית, ששחקניות ירצו להגיע ולהישאר ובמקביל לגדל ולקדם את השחקניות המקומיות", אומר לוי.

כעת בקבוצה מתחילים להיערך לעונה הבאה ובקבוצה ינסו להשאיר שלד שחקניות שימשיך מהעונה הקודמת בחיזוק 2-3 שחקניות ליגה מובילות כדי לעמוד ביעדים שהציבו לעצמם. הקבוצה תפתח את הכנותיה באימון פתוח אליו מוזמנת כל שחקנית שרואה עצמה מתאימה לקבוצה המתהווה. האימון שיתקיים ביום חמישי (30.6) בשעה 20:00, בתיכון שבגדרה, יהווה נקודת מוצא לבניית הסגל ולאחריו יתחילו בבנייה.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();