שחקניות מעגן מיכאל מתגייסות ומגייסות
שי ברק ,10/06/2016

לפני חודש שחקניות זיכרון/מעגן מיכאל, עשו את שלהן על המגרש וזכו באליפות שניה ברציפות ששוב הבטיחה את העליה לליגה העל. כמו לפני שנה גם הפעם מגבלה תקציבית מונעת את העליה ולכן השחקניות התאגדו ויצאו בפרויקט גיוס כספים ב-הדסטארט, היעד תחילת חודש יולי, המועד האחרון לרישום בליגת העל

אחרי ההצלחה של מטה אשר לגייס את הסכום הדרוש לקבוצת הכדורעף, הרימו את הכפפה גם שחקניות הכדורסל של הפועל זיכרון/מעגן מיכאל. באליפות הראשונה הן כבר הודיעו על עלייה ואז הגיעו חילוקי הדעות עם המועצה המקומית, התקצוב לא הגיע והקבוצה ויתרה על מקומה. בעונה שעברה ההחלטה שלא לעלות התקבלה מהר מאד ולא פיתחו את אותן ציפיות כמו באליפות שקדמה לה, אבל השנה זה כבר יוצא דופן. אליפות שלישית ב-6 שנים, אליפות שניה ברציפות וכשלקבוצה עומד להיות אולם מרשים וראוי בקיבוץ מעגן מיכאל, כשהקהל יודע למלא את האולם בכל משחק בית והשלד הישראלי ממשיך שנה אחרי שנה יחד, הגיע הזמן לקחת את העניינים לידיים.

זו ההחלטה שקיבלו שחקניות הקבוצה בשבוע החולף. הן שמעו על הקשיים בגיוס הגרוש ללירה האחרונים כדי להשיג את תקציב המינימום, הבינו שהכל בידיים שלהן ועשו מעשה.



"צעד וחצי מליגת העל" - הפרויקט בהד סטארט
על אף שעפ"י איגוד הכדורסל המועד האחרון לרישום בליגות השונות הוא 30/6, מנהלת ליגת העל נשים מאפשרת את קבלת ההחלטה עד אמצע חודש יולי. כדי לנסות ולהגשים את המטרה נפתחה קבוצה הקוראת לעזרת הציבור במימון:

"אנו מזמינים אתכם להיות חלק מהמשפחה שלנו, יחד אתנו להגשים חלום ולאפשר לכל אוהדי הכדורסל בכלל וספורט נשים בפרט, לצאת אתנו למסע לליגת העל בכדורסל נשים" כתבו השחקניות. "אנחנו מתאמנות בצורה מקצועית, משקיעות, נלחמות על המגרש ומשחקות עם המון תשוקה ונשמה, יש לנו רצון לשחק בליגת העל, אנחנו ניתן הכול כדי שזה יצליח"

עבורן זה גם שליחות לייצג את כדורסל הנשים באיזור חיוג צפון שכבר שנים לא זוכה לנציגה בליגה העליונה, "חשוב לנו שתדעו שהקבוצה מתבססת על שחקניות "כחול-לבן" ומהווה בית לסגל רחב של שחקניות מהפריפריה הצפונית בכלל ולבנות המקום בפרט", ולמען העתיד "אותן שחקניות מגדלות גם את דור העתיד, מאמנות את הבנות ומחנכות אותן לערכים של שאיפה למצוינות. ואיך נחנך אותן לשאוף הכי גבוה אם לא נעלה הכי גבוה?"

עבור התרומות הן מציעות צמידים, חולצות, כדורים חתומים וגם אימונים אישיים ומשחק ראווה בין התורמים לשחקניות הקבוצה. היעד 100,000 ש"ח תוך חודש וכולם מוזמנים לעזור להן ואולי בכך גם לשלוח מסר לענף.

לעמוד הפרויקט בהד סטארט










כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();