הרשטט, יוביל גם את הנשים לתארים?


תל כביר תמשיך בלאומית
שי ברק ,10/06/2016

עונת המלפפונים בליגות הנשים מספקת גם שינויים לא רק בסגל הקבוצות אלא גם במבנה הליגות ועד אמצע יולי צפויים עוד לא מעט שינויים כאלה. מי שפתחו את "העונה" הן תל כביר ורחובות. מכבי רחובות ויתרו על מקומן בלאומית ומכבי תל כביר שקיבלה את האפשרות להישאר עונה נוספת מימשה אותה. דורון הרשטט מונה למאמן.

אחרי 2 אליפויות בליגה הארצית מכבי רחובות טופז מימשה את העליה בעונה שעברה ובנתה סגל ששאף להתברג בצמרת. בגלל הפסד אחד יותר מדי בשלב המוקדם סיימה את העונה בראש הבית התחתון מה שנחשב להצלחה בעונתה הראשונה בלאומית, אך המתקצבים לא התרשמו והקיזזו מהסיוע ומכבי רחובות בחרה לחזור לליגה הארצית ולהיבנות מחדש.

מכבי תל כביר היתה חלק מהדרמה הגדולה במשחקי הירידה ובמחזור האחרון של העונה נקבע שתרד לליגה הארצית לאחר שגדרה, יריבתה הישירה על ההישארות ניצחה והבטיחה עונה נוספת בלאומית. רק שבועיים היו לתל כביר בליגה הארצית מאז פרסום השיבוץ ואז הגיעה ההצעה לחזור ללאומית - תל כביר נעתרה.

הקבוצה, שבעונה הבאה תיקרא "תל כביר על", הודיעו על מינויו של דורון הרשטט כמאמן הקבוצה. הרשטט (40) שאימן את הקבוצה בעבר בליגה הלאומית והארצית ואף היה מנהלה המקצועי אימן בארבע השנים האחרונות בקבוצות בוגרים במחלקה איתן זכה באליפויות ובגביעים בליגה ב'. בעברו אף שימש כעוזרו של עדן ענבר באליצור רמלה.

לאחר שהקבוצה קיבלה את האישור להמשיך בלאומית, אמר יו"ר הקבוצה, שי ממן: "אנחנו מתרגשים לזכות בכרטיס ללאומית נשים ונענים לאתר למצב את המועדון גבוה ככל שניתן ולכן בחרנו בסמל שלנו דורון הרשטט שהוכיח שאין ראוי ממנו. אני שמח שהוא נענה לאתגר. כולם יודעים מה חשיבותו למועדון וההישגים והכבוד שהוא הביא למועדון לא יישכחו לעולם. בעיניי הוא מאמן מוכשר עם עתיד מזהיר, בעזרת השם. נשמח להשאיר את רוב הסגל שעבר איתנו עונה מורכבת שבסופה נתן פיניש מדהים".









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();