קובי ברודו מאמן אליצור ת"א
שי ברק ,03/06/2016

עונת המלפפונים בליגה הלאומית בצעדיה הראשונים, עוד לא ברור אם יש עולות לליגת העל או יורדות מליגת העל, אבל בתל אביב החלו בהכנות לעונה הבאה ומינו את קובי ברודו כמאמן הקבוצה במקומו של עמי ברדה.

בשתי העונות האחרונות סיימה אליצור תל אביב במקום הרביעי בליגה ומיצבה את עצמה כקבוצת צמרת בלאומית. בעונה שעברה קיוו בקבוצה לעשות צעד קדימה ולשחזר את ההישג של הקבוצה מ-2012, אז בהדרכתו של יונתן אורן העפילה הקבוצה לליגת העל, אך למרות הסגל המפואר שנבנה שם, רצף הפציעות והעייפות ברגעי ההכרעה הובילו להפסד 2-0 בחצי הגמר, שנה שניה ברציפות.

קובי ברודו (52), באותה שנת 2012 אימן את בני יהודה והתמודד נגד אותה אליצור ת"א על הכרטיס לליגת העל ונכנע לה בחצי הגמר, בשנים שאחרי אימן בבני יהודה ובתל כביר, היריבות התל אביביות של אליצור ובעונה שעברה אימן במכבי רחובות, אליה הצטרף במחזור הרביעי ואיתה סיים במקום הראשון שבבית התחתון.

החתימה המוקדמת של המאמן בקבוצה מבשרת לא מעט על הצהרת הכוונות של אליצור ת"א הקיץ. זו השנה הראשונה שהקבוצה מתחילה בהכנות הרבה לפני יריבותיה ובחרה באחד המאמנים הותיקים בליגה לבנות את הסגל החדש כדי להמשיך ולהתמודד בין הארבע הגדולות ואולי לזכות בתואר נוסף אחרי חצי עשור. ברודו ששהה בשבועות האחרונים בחו"ל חזר השבוע לארץ ומיד חתם עם הקבוצה על חוזה ובימים הקרובים תתחיל מלאכת הבנייה.










כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();