נבחרת הנשים מתכוננת למוקדמות
ספסל ,15/09/2015

אחרי שנעדרה מ2 האליפויות האחרונות, נבחרת הנשים תנסה לחזור לבמה המרכזית של אירופה כשהמוקדמות יחלו כבר במהלך העונה הקרוב. מאמן הנבחרת פירסם סגל ראשוני שיצא למחנה אימון בגליל העליון לתחילת ההכנות.

נבחרת הנשים של ישראל תצא מחר (רביעי) למחנה אימון בין 5 ימים בגליל העליון, לפתיחת ההכנות לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2017. את המחנה יעבירו מאמן הנבחרת עדן ענבר, טל נתן המנהל המקצועי של נבחרות ישראל לנשים ויורם מנחם מאמן הכושר החדש של נבחרת הנשים. הנבחרת שלא הצליחה להעפיל לאליפות האחרונה ולזאת שלפניה, הוגרלה הפעם לבית G ותנסה לגבור על טורקיה, רומניה ובוסניה. הנבחרת תחל את המוקדמות ב21.11 במשחק חוץ בטורקיה, ולאחר מכן תארח את רומניה ב25.11. על מנת לעלות לאליפות הנבחרת צריכה לסיים במקום או הראשון בבית, או במקום השני ולהיות אחת מבין 6 הסגניות עם המאזן הכי טוב בשלב המוקדמות.

בין המוזמנות הטריות לנבחרת ניתן למצוא 6 שחקניות צעירות שלקחו הקיץ חלק בנבחרות העתודה והנערות: אופיר בנט, עדן פורת, טל לב, יעל גלילי ועדן רוטברג. לדניאל רבר זה כבר זימון שני למחנה אימונים של הנבחרת הבוגרת אחרי שהיתה חלק לפני שנתיים. עוד בפנים החדשות של הנבחרת אפשר לראות את נופר שלום שעשתה עונה נהדרת בהרצליה. ואלישה קלארק המתאזרחת שצפויה להשתלב לראשונה בנבחרת, אך את המחנה בגליל תחמיץ ותצטרף בשלב מאוחר יותר של ההכנות. את הסגל ישלימו שי דורון, נעמה שפיר, ליעד סואץ קרני, נעמי קולודני, קטיה לויצקי, שירן צעירי, נועה גנור, נופר שלום, דניאל רבר ורוני בן נון. קטיה אברמזון שוחררה מהמחנה האימון וצפויה להצטרף לנבחרת לקראת המשחקים בנובמבר.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();