עוד משחק טוב, מיכל אסף.


ליגת הקיץ: אדומות עם ניצחון שני
שי ברק ,10/07/2015

במחזור השני של ליגת הקיץ הצליחו בנות נבחרת הנערות לגבור על נבחרת הקדטיות, אחרי מחצית ראשונה צמודה. האדומות המשיכו להרשים עם ניצחון שני בטורניר על הקבוצה הכחולה שסיפקה גם היא מצידה כמה מהלכי כדורסל יפים, אך איבדה סיכוי להגיע לגמר. הליגה תמשך בשבוע הבא בימים שני ושלישי (ערב הגמרים).

נבחרת הנערות 58 – נבחרת הקדטיות 47
במשך מחצית אחת נבחרת הקדטיות עוד משכה ומתחה ואף הובילה נגד נבחרת הנערות, אבל אז ברבע שלישי טוב של ירדן דנן, יולי גרוסמן ובעיקר של צליל וטורי (הבולטת במשחק) הצליחה להפוך את התוצאה ולשמור על היתרון גם ברבע האחרון.

כמו במשחק הקודם בליגת הקיץ, נבחרת הקדטיות פתחו עם לחץ על היריבה והגנה חזקה ומה שעבד טוב נגד האדומות, עצר גם את הנערות. 12:7 היתה תוצאת הרבע הראשון כשלהוציא את אופיר לביא שקלעה את הסל הראשון במשחק, את יתר הנקודות השיגו הנערות מהצבע תוך ניצול יתרון הפיזיות, ליאור הלוי וגילי ליאור היו אלה שקלעו. מהצד השני, סטולרמן, סירקיס, חדד ואנגל הורידו את הקדטיות ביתרון 5 בסוף הרבע. ברבע השני המשחק החל להתאזן אחרי 16:13 מנקודות של חדד וסטולרמן, הצליחו הנערות לסגור את ההפרש עם קליעות עונשין מדויקות. אחריהן דנן, טייר וששון עלו ליתרון ראשון 19:18, פחות מ-4 דקות להפסקה. המשחק המשיך להיות צמוד עד שוויון 26, ואת ההתקפה האחרונה סיימה דור סער עם סל שדה שהשאיר את הקדטיות ביתרון גם בהפסקה. 28:26.

ברבע השלישי העלו הנערות הילוך באינטנסיביות. דנן וגרוסמן הלכו באגריסיביות לסל וההגנה של הקדטיות נתנה להן, 6 של גרוסמן ושלוש של דנן העלו את הנערות ליתרון משמעותי ראשון. שלשות של הדר חדד ושיראל ברמן עוד סגר את ההפרש אבל אז דקות טובות של צליל וטורי שקלעה 7 נקודות ברבע השלישי הגדילו את ההפרש של הנבחרת עד גיל 18 ובסוף הרבע השלישי 49:43. הרבע האחרון המשיך באותה מגמה והיה פחות או יותר שקול עד ששלשה של אופיר לביא אחרי עוד 2 נקודות של וטורי העלה את ההפרש לדו ספרתי והכריע את גורל המשחק. כעת שתי הנבחרות במאזן 1-1 לפני המחזור האחרון של הליגה, כשניצחונות של השתיים עוד יכול להפגיש ביניהן פעם נוספת בגמר, ביום שלישי הבא.

קלעו לנבחרת הנערות: יולי גרוסמן 12, צליל וטורי 11, ירדן דנן 8, אופיר לביא 7, שקד טייר 5, מיכל ששון, עדן רוטברג וגילי ליאור 3 כ"א, ליאור הלוי 2, אביטל צוובנר ושירה ששון 1 כ"א.
קלעו לקבוצה האדומה: דור סער 8, הדר חדד, שיראל ברמן ויעל סטולרמן 7 כ"א, שלי סירקיס 6, תמר אנגל ושיר תירוש 4 כ"א, איילה רוט 2.



הקבוצה האדומה 67 - הקבוצה הכחולה 50
הקבוצה האדומה בדרך לגמר כשעוד ניצחון או הפסד מינימלי נגד הקדטיות ביום שני הבא יספיק להן כדי להעפיל לשם. הקבוצה הכחולה, הערב עם נטע קרומר על הקווים במקום לימור מזרחי שהוא נחלה הפסד אך בניגוד למשחק הקודם מעניין הפעם לחשוב מה היה קורה אם לא היה מדובר על משחק ליגת קיץ, אלא משחק ליגה לכל דבר.
בקבוצה הכחולה הקפידו על רוטציה שתאפשר לכל השחקניות לכך חלק משמעותי במשחק ובכך עלו הרכבים שונים שהתחלפו בתכיפות רבה יחסית, בוודאי מול הקבוצה האדומה ששיחקה עם סגל של 6 וחצי שחקניות עד שהמשחק כמעט והוכרע.
אין מה לומר, השחקניות ששיחקו בקבוצה האדומה מרשימות במיוחד. לראות את היכול בה נמצאות מיכל אסף ונוף קדם ואפילו יובל הכט ומיתר אסולין, בשלב הזה של הקיץ מעורר התפעלות ואם נוסיף את היכולת הפנטנסטית של בר אביטל שהיתה אקס פקטור מרשים, הניצחון האדום היה מוצדק.

מצד שני, אצל הכחולות בעוד שני פרידמן פתחה היטב וסיימה עם 7 נקודות כבר את הרבע הראשון (11 עד המחצית), הגיעה המחצית השניה הנהדרת של עמית אביגדור עם 12 נקודות אישיות. בין לבין דקות טובות של רפאל, ספיר ונימני, אך בכחולות לא חיפשו את ההרכב החזק ביותר, אלא לספק הזדמנות לקבוצה כולה. כך שאחרי פתיחה של 7-0 אדום מלחץ על כל המגרש, מתפרצות ושליטה בריבאונד ההתקפה (6 כ"ח בהתקפה ברבע הראשון), ויתרון שיא 11:3 מנקודות של קדם והכט הגיעו הדקות הטובות של הכחולות עם 7 נקודות של פרידמן, סל שדה יפה של שבת-כהן ונקדות של גוט שקיזזו את ההפרש עד לסיום הרבע הראשון 16:13. ברבע השני המשיכו לבלוט הכחולות, אביגדור ורפאל עם הנקודות שלהן המשיכו להוביל את הקאמבק עד מהפך ויתרון ראשון לכחולות 20:19 בתוך ריצת 10-3 שהתחילה ברבע הראשון, כשמורן ספיר מחלקת 4 אס'. מיכל אסף מיהרה ובשלשה החזירה את היתרון לקבוצתה, 22:20, 5 דקות ברבע השני. פרידמן עוד השאירה את קבוצתה קרובה מהקו, אבל האדומות חזרו לרוץ ולקוע, בלייברג ואסולין הצטרפו למיכל אסף ויחד הורידו את האדומות ביתרון 9 להפסקה, 35:26.

במחצית השניה המגמה נמשכה, כשבר אביטל אצל המובילות הגדילה את ההפרש בהדרגה מול אביגדור ונימני בצד השני שניסו לשמור את קבוצתן במשחק אך כשבסוף הרבע עמדה התוצאה על 35:51, הרבע האחרון כבר היה לפרוטוקול והכחולות איבדו את הסיכוי להעפיל לגמר עם ההפסד השני, רגע לפני המשחק נגד נבחרת הנערות.

קלעו לקבוצה האדומה: מיכל אסף 13 (7 כ"ח), יובל הכט 13 (12 כ"ח, 7 אס'), נוף קדם (7 אס') ודבי בלייברג (3 אס') 10 כ"א, בר אביטל 9, מיתר אסולין (9 כ"ח) 8, ירדן ישראלי וזואי רייכמן 2 כ"א.
קלעו לקבוצה הכחולה: עמית אביגדור 15 (7 כ"ח), שני פרידמן 11 (4 כ"ח, 2 אס'), הדר רפאל 9 (7 כ"ח), נועה שבת-כהן (2 אס') ובר נימני (4 כ"ח) 6 כ"א, ענבל פרישברג 5, מורן שפיר 2 (6 כ"ח, 6 אס'), ירדן גוט 1.


משחקי הסיבוב הבא, 13/7:
המשחק המוקדם ייפתח כבר ב-16:30 במשחק בין נבחרת הקדטיות לקבוצה האדומה. בשעה 18:30 יתקיים המשחק השני בין הקבוצה הכחולה לנבחרת הנערות.
המשחקים יתקיימו ב"זיסמן", הכניסה חופשית.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();