הראל סלע, נשאר בליגה


לאומית: באר טוביה שרדה
שי ברק ,15/05/2015

במשחק השלישי והמכריע, סיפקו נצרת ובאר טוביה קרב גדול על ההישארות ובסיומו אפשר לומר שני דברים, לשתיהן מגיע להישאר, אבל רק אחת יכולה וזו המנצחת בסיום, באר טוביה שידעה לשמור על היתרון שיצרה בפתיחה ונשמר עד לסיום. לנצרת נותר לקוות שלא יהיו 4 עולות בעונה הבאה ובכך תשרוד אף היא בלאומית, כיון שבשלבים רבים של העונה היתה ראויה לכך.

הפועל באר טוביה 66 - הפועל נצרת אורתודוכסים 56 (2-1 לבאר טוביה בסדרה)
בבאר טוביה יכולים לנשום לרווחה. עונה קשה ביותר עברה על האגודה שהתחילה עם שאיפות לצמרת וסגל עמוק ומנוסה וסיימה עם סגל של 5 בנות, אבל כאלה שנתנו הכל בעבור הסמל ובסופו של דבר החזיקו את הקבוצה בליגה.
בנצרת למרות האכזבה מההפסד יכולים להיות מעודדים מהדרך, הקבוצה בנויה על שחקניות צעירות ומוכשרות ממחלקת הנערות שאם ימשיכו בהתקדמות, עד מהרה יחזרו ללאומית כי שם מקומן.

אחרי שאת המשחק הראשון ניצחה נצרת ובאר טוביה בביתה השוותה את הסדרה, הגיעו הקבוצות למשחק מכריע בחדרה, וסיפקו קרב גדול על ההישארות. הפתיחה היתה של יהב יעקובוביץ בבאר טוביה. 8 נקודות אישיות רצופות בפתיחה מתוך 11 ברבע הראשון העלו את הקבוצה הדרומית ליתרון מוקדם 15:9, כשבנצרת התקשו לשחק את המשחק שלהן. ברבע השני התעוררו שחקניות נצרת והתחילו לצלוף מבחוץ, משחק נהדר של נדין עבדו עם 3 שלשות ברבע ואיתה קובטי ואבו ערב, החזירו את נצרת, אבל 10 נקודות של אוריון עם עזרה ממיכל אלון (7 ברבע), הגדילו בהפסקה את ההפרש 34:26.

בנצרת לא נשברו וניסו לחזור במחצית השניה, אך גם 3 שלשות נוספות של עבדו, לא עזרו, כשבבאר טוביה שיחקו ליתרונות שלהן, הכדורים הגיעו ליעקובוביץ ואוריון שסיפקו שוב ערב התקפי מוצלח יחד עם 52 נקודות משותפות. הרבע השלישי הסתיים בשוויון 16 (50:42) וברבע האחרון ידעו בבאר טוביה לשמור על התוצאה למרות הסגל הקצר והעייפות ובסיום, ניצחון גדול ויקר לקבוצה של הראל סלע.


בסיום, ביקש הראל סלע,מאמן הפועל באר טוביה, לומר: "לאחר המשחק הראשון בסדרה יצא כאילו התלוננו על התנהגות לא הולמת של הפועל נצרת. אני מבקש לציין כי פגשנו מועדון ספורטיבי ואנשים מצוינים שארחו אותנו יפה ועם כל הלחץ של הסדרה נפרדנו אתמול כידידים ובאופן ספורטיבי".


קלעו להפועל באר טוביה:
יהב יעקובוביץ 27
ענבר אוריון 25
מיכל אלון 7
ליאור נתן 4
מיכל סטרשנוב 2

קלעו להפועל נצרת אורתודוכסים:
נדין עבדו 18
ג'ולין שאמא וסוהיר אבו ערב 10 כ"א
מנאר קובטי ושאדן עזיזה 8 כ"א
עביר עבדו 2









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();