היא חוזרת: ליגת הקיץ "אתנה" 3
שי ברק ,14/05/2014

גרסת 2014 של ליגת הקיץ אתנה תצא לדרך, בחודש יוני, במתכונת שונה ומרעננת.
השנה בפעם השלישית ברציפות תתקיים ליגת הקיץ שמובילים "אתנה" ואיגוד הכדורסל, היא צפויה להתקיים בתחילת החודש הבא וההרשמה תמשך עד לסוף החודש, כל הפרטים, בפנים.
מספר המקומות מצומצם מתמיד, אז "מהרו להירשם" אינה עוד סיסמא אלא המלצה.

המסורת נמשכת ובזמן שנבחרות ישראל מתכוננות לאליפויות השונות, לשחקניות הכדורסל הישראליות ישנה ההזדמנות להינות משבוע כדורסל ישראלי, משוחרר ומהנה, שכבר הוכיח את עצמו ככזה המספק אולי את הבמה הטובה ביותר לשחקנית הישראלית גם לשמור על הכושר בחודשי הפגרה וגם להוכיח את עצמה ולפרוץ כשצופים בה מרבית מאמנים, יושבי ראש, מנהלים ובכירים נוספים בענף.

גם השנה כמו בשנתיים הקודמות, הסיבוב הראשון של הליגה יתקיים ככזה המשמש גם לטורניר הכנה לנבחרות הצעירות, נבחרת הנערות ונבחרת העתודה.
כך שמלבדן עוד שתי קבוצות בלבד יאיישו את הטורניר שיתקיים בשיטה של "בית אלופות", סיבוב אחד שהראשונה בו תוכתר לאלופה.




פלג מול גוט, בקיץ שעבר (צילום: אלונה חליוא)



השיטה
השנה, בניגוד לשנים הקודמות, הטורניר יימשך על פני שבוע אחד בלבד, בין התאריכים 6/6-12/6. לפני פתיחת הטורניר תקיים כל קבוצה שני אימונים, ואחריהם המשחקים בימים שני, שלישי וחמישי.
הקבוצה שתצבור את מירב הניצחונות תוכתר כאלופה.
שעות המשחקים 17:50, 19:45.

שימו לב, כרגע מתוכנן סיבוב יחיד לליגת הקיץ, אך לא בלתי נמנע כי יתקיים בהמשך סיבוב נוסף, הכל כתלות ברצון השחקניות והיענותן.
היוזמה בהקמת הליגה נוצרה בעבור שחקניות הכדורסל, |ליגת הקיץ נועדה בראש ובראשונה לטובת שחקניות הכדורסל הישראליות ותאפשר להן ולמאמנים להתאמן ולשחק במסגרת תחרותית גם בקיץ".
לפני פתיחת הטורניר בקיץ שעבר אמר, אלי רבי, אז בתפקידו כמנהל האגף המקצועי: "זוהי ליגה של השחקניות ועבורן, אנחנו מצידנו מוכנים להשקיע את כל מה שיש כדי שהליגה תהיה אטרקטיבית ותהפוך למסורת. אם השחקניות יירתמו לפרויקט ויוכיחו רצינות נזכה לראות את אחד המפעלים המעניינים שפועלים בקיץ".
כזכור, הליגה בשנה שעברה נחלה הצלחה רבה בעבור השחקניות שלקחו בה חלק, אך ההיענות לא היתה מספקת ועל כן, העונה, השחקניות הישראליות צריכות להצביע ברגליים, להירשם ולהגיע לסיבוב הראשון ולהוכיח כי הן רוצות, לא פחות מהמארגנים ואולי אף יותר, שהליגה תימשך לסיבוב נוסף.


הוראות רישום לליגת הקיץ:
שחקניות המעוניינות להשתתף מתחייבות בעצם רישומן להגיע לכל חמשת ימי הפעילות של הליגה (2 אימונים + 3 משחקים).
שחקנית המעוניינת להשתתף תשלח את טופס הרישום המצ"ב והצהרה חתומה לכתובת tamar@basket-ball.co.il
הטפסים המצורפים הם בפורמט "וורד", על כל שחקנית שמעוניינת להירשם, להוריד את הטופס למלא על גבי המחשב ולהחזירו למייל המצ"ב.
ההרשמה תיסגר ב-24/5.

טופס הרשמה לשחקניות

טופס הרשמה למאמנים








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();