עידן ביר.


גליל עליון חוזרת לליגת העל
שי ברק ,29/04/2014

אחרי עונת הפסקה בלאומית, גליל עליון גברה הערב 73:53 על מכבי רעננה והעפילה לליגת העל. אם נסתכל על ההיסטוריה, השלב הבא כנראה זכייה באליפות.
סדרת הגמר תתחיל במוצ"ש 21:00, באולם "קוסל" בירושלים. אחרי שהשיגו עליה, עכשיו משחקים על צלחת.

מכבי רעננה 53 - הפועל גליל עליון 73
בעונת העליה הקודמת לליגת העל, גליל עליון היתה קבוצת צמרת, נאבקה על כל התארים ונכנעה בגביע לאליצור ת"א בגמר שהיה אצלה בבית. היריבה אז חגגה ב"הר וגיא". כמה חודשים אח"כ בשלב חצי הגמר, גליל סגנית של מחזיקת הגביע גברה ב-3 משחקים על היריבה (אז אס"א ירושלים) והעפילה לגמר נגד מחזיקת הגביע.
הפעם במשחק המכריע ב"הר וגיא" גליל עליון הצליחו לנצח, לגמור את הסדרה בניצחון 2-0 ולזכות באליפות.
אז זו היתה אליצור ת"א, השנה אס"א ירושלים, אבל שאלה אחת קיימת - האם ההיסטוריה שוב חוזרת?

גליל עליון היתה ראויה לניצחון הערב, עם כ-100 אוהדים שהגיעו לאולם "אביב" עם שלטים, דגלים ואביזרי עידוד. מהצד השני 10 אוהדים של רעננה, במקרה הטוב.

המשחק היה לא כוחות החל מהדקה השלישית שלו. חופית וקסלר פתחה טוב את המשחק ועם שתי שלשות קבעה 7:6, אחרי שמייברג, חג'ג' וגוט קבעו יתרון ראשון לגליל.
השלשה השניה של מייברג קבעה 16:8, והשלישי 21:12.
בין לבין רק וקסלר הוסיפה עוד שלשה שלשית ומלבדה רעננה הסתפקה בקליעות עונשין. נועה רודה עם 5 רצופות סגרה את הרבע בשלשה 26:14, שיותר משמעיד על הגליל העיד על הגנה רעה מאד של רעננה שסיפקו קליעות חופשיות.

ברבע השני גליל עליון לא הצליחו לקלוע ב-3 הדקות הראשונות של הרבע, אבל רעננה מנגד ייצרו רק 4-0, חג'ג' ברבע טוב שלה עם 7 נקודות פתחה את הרבע וגם סגרה אותו ובהפסקה 37:22.

כשירדן גוט עלתה למחצית השניה היא עשתה את זה עם 7-0 מהיר, וקבעה 20 הפרש לטובת קבוצה שלמעשה חתם את המשחק. עד לסיום רעננה הצליחה מספר פעמים להוריד את ההפרש ל-16, אבל לא מתחת לכך, כל מה שעשתה גליל הצליח, אחוזים מדהימים מהשדה בדחיפת הקהל המקומית ואחרי 56:39 בסוף הרבע השלישי, האורחות הגדילו את התוצאה עד לסיום וחגגו את העלייה לליגת העל.


קלעו למכבי רעננה:
מורן שטרית וחופית וקסלר 14 כ"א
ענת פודגור 11
חנה הללי 8
יעל שפיר 4
יהב יעקובוביץ 2


קלעו להפועל גליל עליון:
ירדן גוט 14
דרור מייברג 13
ליאל אוחנון 12
דניאל חג'ג' 11
חן צלציון 8
נועה רודה 7
דר שנפ 4
מיה בן אהרון ורז שועה 2 כ"א









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();