כך זה נראה ב2011


שי דורון בגמר היורוקאפ
ספסל ,07/03/2014

שלוש שנים אחרי שהובילה את רמלה לגביע היורוקאפ, שי דורון תשתתף שוב במעמד והפעם במדי דינאמו קורסק שהפסידה לאיסטנבול של לירון כהן אך עלתה לגמר, לקראת דרבי רוסי.
עדכון שגרירות - בפנים.

שי דורון ודינאמו קורסק פתחו את השבוע בניצחון ליגה צפוי וקליל, 81 - 56 על המדורגת שמינית בליגה. דורון פתחה בחמישייה, שיחקה 27 דקות וסיימה עם 8 נקודות ו-3 אסיסטים.

ביום חמישי נערך משחק הגומלין של חצי גמר היורוקאפ, שהיה די לפרוטוקול אחרי הניצחון הרוסי באיסטנבול ב16 הפרש בשבוע שעבר. הפעם איסטנבול ניצחה 62 - 57, אך כאמור הודחה. לירון כהן קלעה 5 נקודות ב16 דקות למפסידות. דורון שותפה ל5 דקות ולא קלעה.

בשבוע הבא בגמר היורוקאפ דינאמו קורסק המדורגת שלישית בליגה הרוסית (12 - 5) תפגוש את דינאמו מוסקבה המדורגת שישית (11 - 6). המשחק הראשון יערך באולמן של של דינאמו מוסקבה. בשני המפגשים בין הקבוצות העונה בליגה הרוסית, כל קבוצה ניצחה בחוץ ובהפרש דו ספרתי. בדינאמו מוסקבה משחקות טינה צ'ארלס, לינדזי וויילן וקריסטי טוליבר. בדינאמו קורסק, נזכיר, משחקות קנדיס דופרי, סימון אוגסטוס ואפיפני פרינס.

במכללות החל חודש מרץ, ואיתו טורנירי הקונפרנס. מונמאות' של שירה שכט ניצחו בסיבוב הראשון את ניאגרה, 66 - 62, ויפגשו בסיבוב הבא את אייונה המדורגת ראשונה. שכט שיחקה 10 דקות וקלעה שתי נקודות.

עידית אוריון וUC דיוויס עוד לא החלו את טורניר הקונפרנס, והן מגיעות אליו עם 4 ניצחונות רצופים. השבוע הן ניצחו את UC סנטה ברברה 65 - 47. אוריון קלעה 3 נקודות ב7 דקות. במשחק נוסף האגיס ניצחו את ריברסייד 78 - 52. אוריון קלעה 11 נקודות ב15 דקות על הפרקט, כולל 3 מ3 מעבר לקשת.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();