עדן ענבר
צילום: מוטי קלינגר



עדן ענבר ימונה למאמן הנבחרת
אורלי קלינגר ,13/01/2014

ועדת הנשים של איגוד הכדורסל קיבלה את המלצות ראש האגף המקצועי, טל נתן, לגבי מאמני הנבחרות לקיץ 2014. עדן ענבר, מאמנה עטור התארים של אליצור רמלה, יחליף את אלי רבי שעוזב את הנבחרת אחרי 8 קיציים.

ועדת הנשים קיבלה את המלצותיו של טל נתן, לגבי המינויים לנבחרות לקיץ 2014. המינויים צפויים לעבור את אישור הנהלת האיגוד בישיבתה הבאה. הצוות המקצועי שיעבוד עם ענבר ייקבע לאחר אישור ההנהלה.

בנבחרת הנשים הבוגרת, עדן ענבר מחליף את אלי רבי שאימן את הנבחרת החל מ2005 והוביל אותה ל3 הופעות באליפות אירופה ולאי אילו ניצחונות בלתי נשכחים במוקדמות. נזכיר כי רבי חילץ את הנבחרת מרצף של 17 הפסדים שנמשך עד כניסתו לתפקיד.

ענבר, כידוע, אימן את רמלה לעונת הטרבל המדהימה ב2011 שכללה דאבל בישראל וזכייה ביורוקאפ. בעונה הקודמת, ענבר ורמלה זכו באליפות ב5 משחקים בלי יתרון ביתיות, כאשר הם מנחילים לאשדוד את ההפסדים היחידים שלה כל העונה.

בנוסף אושרו המינויים של הנבחרות הצעירות. רועי אייזנברג ישמש כמאמן נבחרת התעודה, עוזרת המאמן תהיה טלי נוי. נמרוד מיטל יהיה מאמן נבחרת הנערות ועוזרו לירן בראל. רוני קאן יאמן את נבחרת הקדטיות, לצידה של עוזרת המאמן נטע קרומר. קאן אף ישמש גם כמאמן נבחרת אתנה עד גיל 14 ועוזרו יהיה גלעד ערמון. כל המינויים, כאמור, מחכים לאישור הנהלת האיגוד.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();