הישג נהדר לדורון


שי דורון נבחרה לחמישיית הACC של העונה
ליאור קלינגר ,02/03/2005

בעונתה השניה באוניברסיטת מרילנד, שי דורון נבחרה לחמישייה הראשונה של קונפרנס הACC. הישג נפלא לגארדית הישראלית המדורגת שלישית ברשימת הקלעיות של הקונפרנס עם כמעט 19 נקודות למשחק. דורון הפכה לשחקנית מרילנד הראשונה מאז עונת 93/94 שנבחרת לחמישייה הראשונה. קריסטל לאנגהורן, חברתה לקבוצה של דורון, נבחרה לחמישייה השניה של הקונפרנס והיא הפרשמנית הראשונה בתולדות מרילנד שזוכה לכבוד הזה.

בעונה שעברה דורון נבחרה לחמישייה השלישית של הACC, אבל העונה היא שיפרה את המספרים שלה מ13.5 נק' ב-38% מהשתיים ו-2.2 אס' למשחק ל-18.6 נק' ב-44% מהשתיים ו-3.5 אסיסטים למשחק. העונה דורון השוותה את שיא הנקודות במשחק של מרילנד עם 39 נקודות, קלעה 20 או יותר נקודות 12 פעמים ונבחרה פעם אחת לשחקנית השבוע. יש לה סה"כ 502 נקודות העונה, מקום 11 ברשימת כל הזמנים של מרילנד בנקודות לעונה.

לאנגהורן קיבלה הכי הרבה קולות מכל הפרשמניות בקונפרנס ונבחרה לחמישייה השניה. לאנגהורן מובילה את הACC בריבאונדים למשחק עם 10.3 ובדאבל דאבלים עם 14 העונה. היא מדורגת חמישית בנקודות למשחק עם 16.8, ב-60.6% - מקום שני בקונפרנס. 33 הנקודות שלה במשחק האחרון היו שיא של מרלינד לפרשמנית.

החמישייה הראשונה של הACC:
מוניק קורי, דיוק
תמרה ג'יימס, מיאמי
איבורי לאטה, נורת' קרולינה
שי דורון, מרילנד
רוניקה הודג'ס, פלורידה סטייט

החמישייה השניה:
קריסל לאנגהורן, מרילנד
ארלאנה לארקינס, נורת' קרולינה
לאטוניה בלו, וירג'יניה
ליז סטראנק, וייק פורסט
טיפני סטאנסברי, נורת' קרוליינה סטייט

החמישייה השלישית:
מיסטי וויליאמס, דיוק
קואליה בונד-יאנג, וייק פורסט
בילי מכדאוול, נורת' קרוליינה סטייט
קאמיל ליטל, נורת' קרוליינה
ג'סיקה פולי, דיוק






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();