הערב: אשדוד רוצה גביע שני
ספסל ,07/03/2013

הדאבליסטית שטרם הפסידה העונה תפגוש במעמד גמר גביע המדינה את הפועל פתח תקווה המפתיעה, ותנסה להגן על תוארה מהשנה שעברה. המשחק יתקיים כאמור בבית מכבי בראשל"צ, הכניסה חופשית, הוא יחל בשעה 17:45 (שידור ישיר בערוץ 1).

ב15:00: גמר גביע נערות ב' ע"ש נילי נאתכו, ז"ל, בין מכבי ראשל"צ להפועל עמק יזרעאל

מכבי אשדוד - הפועל פתח תקווה, בית מכבי בראשל"צ 17:45, שידור ישיר בערוץ 1

ה26 באפריל 2012, זהו התאריך שבו מכבי אשדוד הפסידה לאחרונה. האם זה יקרה הערב? אשדוד מגיעה כפייבוריטית ברורה אחרי שהביסה את רמת חן בחצי הגמר, למרות מחצית ראשונה שקולה. פתח תקווה, שגברה על גליל על חודה של נקודה, תנסה לתת פייט למכונה האשדודית שהביסה אותה פעמיים השנה ב32 נקודות הפרש בממוצע.

הפעם האחרונה בה הפועל פ"ת הגיעה לגמר גביע המדינה לנשים הייתה אי שם ב-1964. כן, 49 שנים חלפו ומחר (ה', 17:50, כניסה חופשית) הקבוצה ממלאבס חוזרת למעמד הבכיר, בתקווה להניף את הסרוויס המוזהב. יש רק בעיה קטנה אחת: מהצד השני ניצבת מכבי אשדוד, הדאבליסטית המכהנת ומי שלא הפסידה בכל 21 משחקיה העונה בכל המסגרות.

"המטרה מתחילת העונה הייתה לזכות בדאבל", אמרה קפטנית אשדוד, מירב דורי, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אני מקווה שנתחיל את המשחק טוב, שהלחץ ישתחרר ונוכל לשחק חופשי, כמו שאנחנו יודעות. אל תדאגו, יש לנו מאמן שלא ייתן לנו להגיע שאננות", היא הוסיפה.

עבור עדני דגן זהו גמר הגביע השמיני בו הוא משתתף, ויש לו שבעה גביעים בארון. "לכל גמר יש את הסיפור שלו, אבל צריך להתמקד באשדוד, לא בי. אני מקווה שהקבוצה תרשום היסטוריה ותזכה בגביע שני ברציפות", אמר דגן.

"זה לא סוד, נצטרך לגרום להן לאאט את הקצב", סיפר מאמן פ"ת, גיל סלע, שמודע אף הוא ליחסי הכוחות. גם מבחינת נסיון במעמד בין שתי הקבוצות אין מה להשוות. עבור כל שחקניות פ"ת מדובר בהופעה ראשונה בגמרץ קפטנית פ"ת, מאיה איסרוב: "מאז שאני בת 18 לא התקרבתי למעמדים האלה, כשחקנית שהיא חלק מרכזי מהרוטציה. אני לא יודעת להסביר את התחושות, אבל בעיקר יש התרגשות. אם נשמור על יציבות ולא יגמרו הכוחות במחצית, אז יהיה אפשרי לנצח".

עוד לפני משחק הגמר (15:00) יתקיים באולם 'בית מכבי' בראשל"צ גמר גביע המדינה לנערות ב' ע"ש נילי נאתכו ז"ל, בין הפועל עמק יזרעאל ומכבי ראשל"צ.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();