חופית וקסלר. 17 נקודות הערב


גביע האיגוד: משחק ראשון מ-2
שי ברק ,25/02/2013

שימרית גיגי היתה גדולה על באר טוביה עם 28 נקודות (15 ברבע הראשון), אך דווקא חופית וקסלר עם שיא עונתי (17 נקודות), היתה שחקנית הקלאץ' הערב עם הסלים הגדולים במחצית השניה. גני תקווה נוסעות דרומה עם יתרון 12 נקודות.
בצפון הרצליה התקשו מחצית אחת בעמק אך בסיום ניצחון חוץ בן 19 נקודות שצפוי להספיק לגמר.

מ.כ. גני תקווה 80 – הפועל באר טוביה 68
גני תקווה עדיין ללא אורלי גרוסמן הפצועה, אירחה את באר טוביה שהציגה בבכורה מחודשת את גיטה זיו שפרשה זה מכבר מכדורסל.
באר טוביה, כמעט כמו בכל הפסדיה העונה, היתה שקולה ליריבה לאורח מרבית דקות המשחק, אבל דקות של ריפיון בסוף הרבע הראשון יצרו את ההפרש שבאר טוביה כ"כ ניסתה לסגור במהלך המשחק, אך בסיום ללא הצלחה.
המשחק התחיל צמוד כששתי הקבוצות הציגו הגנות חזקות ומלחמה, באר טוביה הוליכה 5:2 מסל ועבירה של אסולין ובהמשך 12:10. אך במצב של שוויון 14:14, הובילה שימרית גיגי ברבע ראשון אדיר שלה (15 נקודות ברבע), ריצה של גני תקווה 7-0, בדקה וחצי, מתוך ריצת 15-4 בשלוש הדקות האחרונות של הרבע. גיגי ברבע עם 3 שלשות, וקסלר עם אחת ונקודות של מגידו ששלטה בצבע, כל אלה הורידו את גני תקווה בתום 10 דקות משחק ביתרון 29:18.
ברבע השני התעוררה באר טוביה והתחילה לשחק כדורסל. ההגנה חזרה לשמור ובמשך שתי הדקות הראשונות של הרבע לא היו נקודות במשחק, נועה שור עלתה לראשונה על הלוח ברבע עם נקודות שדה (סה"כ 10 אישיות ברבע), המשיכה עם 8 מתוך ה-11 הראשונות של קבוצתה וההפרש קוזז. כצנח יתרון האורחות אל 6 נקודות בלבד, הזעיקה נוי מאמנת הקבוצה המקומית פסק זמן, ממנו חזרו חדות יותר הגנתית, אך בהתקפה לא הצליחו לייצר נקודות ובאר טוביה סגרה את ההפרש עד 35:31 שנשמר עד ההפסקה, 39:35, כשבאר טוביה עם המגרש עם רודובסקי-זיו- סגל.
גני תקווה פתחו חזק את המחצית השניה ורצו 6-0, כשסל מחצי מרחק של נטלי לוי החזיר את היתרון לדו ספרתי 48:38. רודובסקי עם שתי שלשות עצרה פעמיים את המומנטום של גני תקווה אך במחצית השניה חופית וקסלר היתה שם עבור קבוצתה, כשברבע השלישי 8 נקודות אישיות סייעו לגני תקווה להגדיל במעט את ההפרש, 59:51 בסוף הרבע.
המשחק ברבע האחרון היה שקול ונע סביב 4-6 נקודות הפרש. באר טוביה שפתחה את הרבע עם ארבע רצופות של סגל, לא נתנה לגני תקווה לברוח, אך גם לא הצליחה לסגור את הפיגור כשפעמיים שלשות חשובות הלכו החוצה.
גני תקווה שיחקה אל מגידו וגיגי אך 5 דקות לסיום רק 65:61. באר טוביה עוד נשארו קרוב 70:65, אך דקות גדולות של וקסלר שהתחילה בשלשה חשובה והמשיכה כשסחטה עבירה בלתי ספורטיבית, הגדילה את ההפרש עד 9 נקודות, הוציאה את האוויר מבאר טוביה העייפות ובסיום ניצחון ב-12 נקודות הפרש, שאמור להספיק גם לגומלין באולם הקשה שבבאר טוביה.

קלעו למ.כ. גני תקווה : שמרית גיגי 28, חופית וקסלר 17, גת מגידו 14, נטלי לוי 11, מיכל אסף 8, לורן בניטה 2.
קלעו להפועל באר טוביה: נועה שור 20, עינב אסולין 14, ויקה רודובסקי וגיטה זיו 9 כ"א, חן סגל 8, ירדן עיבל 6, רעות חכמון 2.




הפועל עמק יזרעאל 73 - בנות הרצליה 92
165 נקודות נקלעו במשחק הראשון של חצי גמר גביע האיגוד , 165 נקודות שסיפקו משחק שוטף, מהיר, יפה לעין ועם המון מומנטומים, 2 סגנונות משחק שונים לגמרי, מצד אחד הרצליה שבמשחקים שלה לוחצת את הקבוצה השניה מצאה את עצמה מול קבוצה שלוחצת אותה, עמק יזרעאל מצאה את עצמה עומדת מול ה1.94 של יאנה שפירו והבינה שהיא צריכה לכפות משחק עם סקור גבוה וקצב מהיר.
המקומיות פתחו בחמישייה עם יעל שפיר, נגה מוסקוביץ, דקל איתן, שאהד עבוד ושרון רשף בעוד השרוניות עלו עם יאנה שפירו, ענבל שנפר, לירון שיפטר, מעיין לוי וספיר בן-אפרים.
יאנה שפירו אותתה על ההולך לבוא כאשר מסירה בין גבוהות מענבל שנפר השאירה אותה מול השחקניות של העמק בתוך הרחבה ל-2 קלות אבל תוך 10 שניות עמק יזרעאל ענו בשלשה של דקל איתן, שוב סל של שפירו ומהצד השני העמק עונות עם סל מהיר של עבוד, סל רודף סל, משחק פנים רודף שלשה מתפרצת רודפת מתפרצת בעוד בעמק עלו עוד שחקניות טריות ללחוץ ולייצר מומנטומים בהרצליה מיעטו בחילופים והמשיכו לשחק מבוקר וללכת פנימה, 4 רצופות של שפיר מול 4 רצופות של שפירו הראו 21-19 על הלוח עם 3 וחצי דקות לסוף הרבע הראשון, הקצב המשיך להיות מסחרר ותוצאת הרבע עמדה על 33-27 לאורחות.
שלשה של אייר ברקאי עם פתיחת הרבע הורידה ל-3 אבל נענו ב-4 רצופות של יעקבוביץ' שיחד עם בן אפרים הובילה את הרצליה ליתרון דו ספרתי ראשון, רשף נכנסה למשחק והוציאה את האוויר מהריצה של הרצליה, הקצב המשיך להיות מטורף אבל העייפות מהרבע הראשון גרמה להרבה החטאות ורק 7 להרצליה במחצית 51-44 על הלוח.

את המחצית השניה פתחה הרצליה שוב חזק כאשר מעיין לוי התעוררה אבל גם עשתה 3 עבירות ברבע וסיימה אותו עם 4, בעמק נלחמו חזק על הצבע והניסיון של רשף עזר לה לסיים את הרבע עם 7 נקודות מתוך ה-14 של קבוצתה שניצחה את הרבע 12-14 , בהרצליה התקשו למצוא את היתרונות שלהן , שפירו ויעקבוביץ' התקשו לקבל את הכדורים בצבע וגם כאשר הוא הגיע הן נתקלו ב-2 ואף 3 שחקניות בלבן, רק 5 להרצליה בסוף השלישי 63-58.
לוי ושנפר התחילו מיני ריצה של הרצליה בפתיחת הרבע שקדמה ל-4 רצופות של שיפטר ואנחנו שוב בדו ספרתי לאורחות, שנעצרו רק בסל של מוסקוביץ', בהרצליה התחילו לשבור את הלחץ של העמק וכבר 73-61 עם 7 על השעון, עבירה על דקל איתן מוציאה את החמישית מלוי ומכניסה את אנרגיות חיוביות מהעמק כאשר הרצליה מזעיקות טיים אאוט לסדר את השורות ממנו חזרה הרצליה ממוקדת כאשר בנט ושיפטר מסיימות מתפרצות על הלחץ ויעקבוביץ' משתלטת על הריבאונד ומסיימת בצבע אסיסטים של שנפר ופתאום 20 עגול להרצליה עם 4 דקות לשחק, העמק ניסו לייצר מומנטום לריצה ולהוריד את ההפרש אבל סל במתפרצת נענה בסל של הרצליה על הלחץ, לחץ מסיבי שהופעל על רשף ושפיר לאורך כל המשחק התחיל לתת את אותותיו אבל מוסקוביץ' הוציאה לפועל בעמק שגם את הרבע הזה סיימו עם 14 נקודות אבל מול 29 של הרצליה זה לא הספיק. 92-73 להרצליניות בסיום משחק מצויין וצמוד אבל עם תוצאה שלא משאירה הרבה סיכוי בגומלין.

קלעו לבנות השרון: יאנה שפירו 22 (18 רב', 4 אס'), לירון שיפטר 16 (6 רב', 6 אס', 4 חט'), יהב יעקובוביץ 13 (6 רב' , 1 אס' , 2 חט' (, אופיר בנט 11 (3 רב', 2 אס', 2 חט') , ספיר בן אפריים 10 (5 רב', 2 אס', 1 חט') , מעיין לוי 8 (6 רב', 7 אס', 1 חט') , ליטל סולקוביץ 7 (1 רב', 1 אס') , ענבל שנפר 6 (8 רב', 3 אס', 2 חט').









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();