אלי רבי


נבחרת הנשים תארח את הטורניר בקיץ
ספסל ,24/01/2013

בשורה משמחת לאוהדי כדורסל הנשים. פיב"א הודיעה אתמול לאיגוד הכדורסל כי הבקשה לארח את הטורניר המיוחד של מוקדמות אליפות אירופה 2015 אושרה, והטורניר בהשתפות 4 נבחרות אכן יתקיים בארץ.

איגוד הכדורסל קיבל הודעה לפיה הטורניר המיוחד של מוקדמות אליפות אירופה 2015 יתקיים בארץ. מדובר בטורניר בו ישתתפו הקבוצות שלא העפילו לאליפות אירופה 2013, והבית בו ישראל תשחק יחד עם גרמניה, מקדוניה ובולגריה, יתקיים כאמור בארץ בתחילת יוני.

במסגרת הטורניר ישחקו הנבחרות בארבעה בתים במקומות שונים, ומנצחות הבתים יעפילו למשחקי חצי הגמר ומשם לגמר, בשיטת בית וחוץ, כשהמנצחת בטורניר תעפיל ישירות לאליפות אירופה 2015. כל שאר הנבחרות ישתתפו במוקדמות האליפות שיערכו בקיץ 2014.

מאמן הנבחרת אלי רבי אמר בתגובה להחלטה: "כשהיינו בהגרלה במינכן ביקשנו לארח את הטורניר ואני שמח שפיב"א קיבלה את הבקשה שלנו. אני משוכנע שזה ייתן לאוהדי כדורסל נשים לראות את השחקניות בארץ ומקווה שזה יעזור לנו לתוצאות טובות יותר. הבית לא קל ואנחנו רוצים לנצל את הקמפיין הזה כדי לנסות לשלב בנות צעירות וכמובן לעשות תוצאות טובות. אומנם רק עולה נבחרת אחת מ-14, אבל נעשה כמיטב יכולתנו".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();