רודובסקי, כבר בחצי הגמר


לאומית נשים: ווינריות
שי ברק ,23/12/2012

כך אפשר לקרוא לשחקניות באר טוביה שבפעם השניה בגביע הצליחו לגבור על יריבה בדקות הסיום אחרי קאמבק גדול.
במשחק העונה בליגה הלאומית, גברה גני תקווה על אס"א ירושלים ונותרה היחידה במאזן מושלם


גביע האיגוד:

הפועל באר טוביה 66 – אס"א ירושלים 64
אחרי שלא התלבשה במשחק הליגה נגד גני תקווה ביום חמישי קיבלה ירושלים חזרה את ענבר אוריון, שעלתה עדיין עם כאבים ברגלה.
בבאר טוביה עשו שיעורי בית, הגיעו מוכנים מוכנות מול הסנטרית הפצועה, אך יותר מכך הפיקו לקחים אחרי הפסד הליגה שנחלו ליריבה והציגו הגנה טובה שתיקנה את הליקויים.
ירושלים הובילה במשך 39 דקות, אך בהפרשים קטנים, רוב הזמן. באר טוביה תפקדה היטב ומקבוצת התקפה מצוינת בבית, הופכת את ביתה למבצר ולמקום שקשה לייצר בו נגדה נקודות.
בתום רבע ראשון שהסתיים בהפרש קטן לירושלים (16:14), בירושלים הצליחו לעלות ליתרון דו ספרתי עד ההפסקה. האורחות עצרו את אסולין וסגל על 3 נקודות משותפות, ושיחקו פנימה לגובוהת ואל שירה בן ברק המצויה בכושר טוב. גם דניאל סנפורד נתנה משחק טוב הערב כשלקחה על עצמה והראתה הרבה אחריות ומלחמה.
בבאר טוביה באותם דקות היתה ירדן עיבל ביכולת טובה ועם 9 נקודות במחצית שמרה את ירושלים בתמונה. בבאר טוביה גם ניסו לבודד את שור על אוריון שהתקשתה לשמור ובכך השיגו נקודות בצבע, בדרך להפסקה שהסתיימה כאמור 34:24 לאורחות.
ברבע השלישי החלה החזרה של באר טוביה, יפעת ושלר בערב קליעה מצוין צלפה מחוץ לקשת, אסולין וסגל החלו להכנס למשחק וההפרש קוזז בהדרגה, 48:44 היתה התוצאה בתום הרבע השלישי.
ברבע האחרון עוד הצליחה ירושלים לעשות נקודות במעבר ולהגדיל את ההפרש ל8 נקודות, אך שתי שלשות גדולות של סגל ששברו את המומנטום, ועוד שלשה חשובה של ושלר, סגרו את ההפרש והחזירה את באר טוביה למשחק.
64:64 היתה התוצאה 10 שניות לסיום. ושלר נשלחה לקו, דייקה פעמיים, וקבעה 66:64.
ירושלים הזעיקה פסק זמן, אך התקשתה מול ההגנה של באר טוביה שהצליחה להוציא את הכדור לחוץ 4 שניות לסיום. בשניות שנותרו הגיעו ירושלים לזריקה מהצבע אך הכדור הלך החוצה ובאר טוביה בחצי הגמר נגד גני תקווה.

קלעו להפועל באר טוביה: יפעת ושלר 19, חן סגל 14, נועה שור 11, ירדן עיבל ועינב אסולין 9 כ"א, רעות חכמון 4.
קלעו לאס"א ירושלים: אורית פרחי 19, ענבר אוריון 16, מיכל מירון 9, שירה בן ברק ועמית גור 7 כ"א, דניאל סנפורד 5.




גת מגידו, 19 נקודות במשחק העונה



השלמה מהמחזור השמיני:

מ.כ. גני תקווה 59- אס"א ירושלים 56
48 שעות לפני ההפסד בגביע הפסידה ירושלים בליגה בפעם הראשונה, גם שם בתום משחק צמוד ומותח.
ירושלים הופיעה למשחק ללא ענבר אוריון שנקעה את רגלה באימון המסכם לפני "משחק העונה".
ירושלים היו נחושות בפתיחה, הלכו חזק פנימה ועלו ליתרון ראשון 5:2. הקבוצות הציגו הגנות טובות ונראו מוכנות ליריבה, אך אחוזי קליעה נמוכים גם בזריקות הנוחות אליהן הגיעו הקבוצות הביאו לכך שבמשך 2 וחצי דקות קלעה גני תקוה נקודה אחת בלבד, מול 0 של ירושלים. גיגי השוותה זמנית לפני שירושלים עשתה עוד ריצה בהובלת בן ברק ומירון, עד 11:5, גני תקווה חזרו לפיגור 2 והרבע הסתיים 14:10.
סל ועבירה מהיר של גיגי סגר את ההפרש לנקודה, ו-3 הדקות הבאות של הרבע ההפרש נע סביב 2 נקודות יתרון לירושלים כשגני תקוה לא מצליחות להפוך. 6 דקות להפסקה נפצעה גולן, רכזת גני תקווה בברכה ולא חזרה עוד לשחק. שלשה של בן ברק מיד אח"כ קבעה 21:17.
בשלב זה התעוררו גני תקוה והתעלו לריצת 8-2. נטלי לוי השוותה את התוצאה וגיגי עם 4 רצופות העלתה את הורודות ליתרון ראשון בדרך למחצית שהסתיימה 29:27 לטובת גני תקווה.
ירושלים פתחו מצוין את הרבע השלישי, הגנה חזקה, התקפות מהירות ומנקודות של בן ברק (5 אישיות) ופרחי (4 נקודות) ביכולת גבוהה רצו 11-0 תוך 2 וחצי דקות, 38:29.
בשלב הזה במקום לגמור את המשחק נעצרה ירושלים. גני תקווה שיפרה את הגנתה ובמשך 5 דקות עשתה ריצה דומה כדי למחוק את היתרון הירושלמי מ-6 נקודות של מגידו ושלשה חשובה של גרוסמן. גור ענתה בשלשה כדי לעצור את הריצה אך גני תקוה היתה זו שדיברה אחרונה ברבע שהסתים 44:43 למקומיות.
הרבע האחרון היה צמוד, חילופי סלים בהתקפות מהירות, מול הגנות חזקות הביאו לרבע צמוד בו היתרון החליף ידיים מדי התקפה כמעט. 53:52 לירושלים 2 וחצי דקות לסיום אחרי דקות בהן הקבוצות הרבו לאבד, ובן ברק יצאה ב-5 עבירות.
36 שניות לסיום נקודת עונשין של פרחי קבעה 56:55 לירושלים. מנגד מגידו נשלחה לקו ודייקה פעמיים. ירושלים יצאה להתקפה מכריעה 30 שניות לסיום אך החטיאה ומתפרצת של וקסלר נעצרה בעבירה. וקסלר לא החטיאה מהעונשין וגני תקווה חוגגת ניצחון ומאזן מושלם מול הקהל הבייתי.

קלעו למ.כ. גני תקווה: גת מגידו 19, שימרית גיגי 16, נטלי לוי 13, אורלי גרוסמן 9, חופית וקסלר 2.
קלעו לאס"א ירושלים: שירה בן ברק 13, אורית פרחי 11, מיכל מירון ועמית גור 9 כ"א, יעל הרוש 8, דניאל סנפורד 6.









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();