מצטיינות: בן נון, למברגר, גילינסקי


ליגת הקיץ: העתודה אלופות, גילינסקי הצטיינה
שי ברק ,02/08/2012

אמנם זו "רק" ליגת הקיץ ובטורניר אליו תצא הנבחרת מחר כבר יהיה הרבה יותר קשה, אך עדיין העתודה השלימו סיבוב ללא הפסדים כשניצחו בגמר את הפנתרות. השומרות נקמו בלוחמות וסיימו במקום השלישי. החלק הראשון של ליגת הקיץ, שאורגן ע"י תמר מעוז ו"אתנה" היה מוצלח ומהנה. בשבוע הבא הסיבוב השני (הקבוצות החדשות שנקבעו בדראפט, בפנים).

נתחיל מהסוף. החלק שסגר את הערב ואת החלק הראשון של ליגת הקיץ, היה חלוקת תארים למצטיינות הסיבוב.
בתום דברים שנשאו אלי רבי, ויו"ר ארגון השחקניות והשחקנים, ניר אלון, חולקו פרסים. חנה הללי ושרית עטיה קיבלו פרס הוכרה מיוחד.
מאמני הקבוצות עדני דגן ורועי איזנברג (מאמני נבחרת העתודה), גיל סלע ואורי מאיר (מאמני הפנתרות הורודות), ליעד סואץ-קרני ואלון מולד (השומרות התכולות) ושלומי ווהבה ומתי מכטר (מאמני הלוחמות הכחולות), קיבלו גם הם תארים על תרומתם
חמישיית הסיבוב שנבחרה היא: בר גילינסקי (עתודה) שנבחרה למצטיינת הסיבוב, רוני בן נון (שומרות), שירי פורת (שומרות), לימור פלג (פנתרות), טיה למברגר (עתודה).




חמישיית הסיבוב(משמאל לימין): לימור פלג, שירי פורת, רוני בן נון, טיה למברגר, בר גילינסקי




רוני בן נון – בחירה מס' אחת בדראפט
בהפסקה בין המשחקים הערב, התקיים דראפט לקראת משחקי הסיבוב השני. כל מאמני הקבוצות הוחלפו, התווספה קבוצת הקלעיות הלבנות במקום נבחרת העתודה שתמשיך את הכנותיה נגד יריבות בינלאומיות, והשחקניות חולקו מחדש.
בהגרלה שהתקיימה טרם הדראפט נקבע שסדר הבחירה יהיה: 1. השומרות התכולות, 2. הפנתרות הוורודות 3. הקלעיות הלבנות, 4. הלוחמות הכחולות.
הקבוצה במקום הרביעי היתה הראשונה לבחור בסיבוב השני בו סדר הבחירה התהפך.

סדר בחירת השחקניות: 1. רוני בן נון (שומרות), 2. שירן צעירי (פנתרות), 3. רבקה רוס (קלעיות), 4. קרין אגסי (לוחמות), 5. לימור פלג (לוחמות), 6. הדר גוטין (קלעיות), 7. שירי פורת (פנתרות), 8. רגינה גליידה (שומרות), 9. שני לוין (שומרות), 10. חנה הללי (פנתרות), 11. מורן שטרית (קלעיות), 12. טלי בן ישי (הלוחמות), 13. עדי לוקס (לוחמות), 14. יהב יעקובוביץ’ (קלעיות), 15. ליאל אוחנון (פנתרות), 16. שרית עטיה (שומרות), 17. הדס לוי (שומרות), 18. טל אנקונה (פנתרות), 19. נטע קרומר (קלעיות), 20. לירז קניג (לוחמות).



ניב זהבי, מנחה את הדראפט



סגל הפנתרות הורודות (מאמנים: קובי בן עטיה ואשר חגי): שירן צעירי, שירי פורת, חנה הללי, ליאל אוחנון, טל אנקונה, הילה הניג, לירון ‏שיפטר, רונלי אבלגון, לי קפיטולניק,‏ גילי‏ יינון,‏ עדי ‏
דוידוף

השומרות התכולות (מאמנים: קובי ברודו ואיתי וקסלר): רוני בן נון, רגינה גליידה, שני לוין, שרית עטיה, הדס לוי, חופית וקסלר, שני אברהם, הדר רפאל, ליהי דורון,‏ תהילה ‏ טהורי,‏ ענת טל.

הלוחמות הכחולות (שירה העליון וגלית מוסאי): קרין אגסי, לימור פלג, טלי בן ישי, עדי לוקס, לירז קניג, מור בן ברק, לורן ‏בניטה,‏ לירון אלבג,‏ אלה יערי, דבי בלייברג.

הקלעיות הלבנות (צחי בוטביקה ולירן בראל): רבקה רוס, הדר גוטין, מורן שטרית, יהב יעקובוביץ’, נטע קרומר, דפנה מלר, עידית גרשוני, ענבל ‏ פרישברג,‏ ירדן כץ, ספיר תירוש,‏ נופר סבן.



הלוחמות הכחולות 54 - שומרות התכולות 74 (השומרות התכולות במקום ה-3)

ההצגה המוקדמת לערב הגדוש באירועים היתה המשחק על המקום השלישי. הרבע הראשון נפתח באופן דומה למפגש הקודם בין הקבוצות מלפני יומיים. הרבע היה צמוד הכחולות פתחו חזק ומנקודות של שכט, קניג ואבלגון עלו ליתרון 9:2. התכולות סגרו עד 9:6, לפני שעדי לוקס מחוץ לקשת הקפיצה את קבוצתה עד 14:6. בן-נון עם 8 נקודות ברבע החזיקה את קבוצתה במשחק בדקות הקשות, עד שאלואיזה כץ התעוררה, הוסיפה 4 נקודות, ונועה שור שחזרה את תוצאת הרבע הראשון מיום שני 16:16.

ההמשך כבר היה שונה לחלוטין. התכולות, אמנם כמו במפגש הקודם פתחו חזק את הרבע השני אך לא הורידו את הרגל מהגז וברחו לכחולות. איסרוב התחילה בשלשה 22:18, כץ היתה דומיננטית והעלתה את התכולות לדו ספרתי (30:19). שני לוין ב-2 שלשות עצרה את ריצת התכולות וסגרה עד 32:26, אך עד המחצית השומרות חזרו והגדילו את ההפרש 36:27.

הרבע השלישי התנהל כולו בשליטת התכולות ששמרו על היתרון הדו ספרתי. בן נון עם 9 נקודות ברבע ואיסרוב עם 6 היו הבולטות בקבוצתן כשהמצד השני 5 נקודות של מגידו ו-4 של לוקס הספיקו רק ל-59:40 בסוף הרבע השלישי.
ברבע האחרון טלי בן ישי הגדילה את היתרון אל מעבר ל-20. 61:41, 8 דקות לסיום. ההפרש עלה וצמח כשבשיאו עמד על 68:41. שכט עצרה את התכולות, אנקונה בסל ועבירה צמצמה עוד, אך בסיום ניצחון גדול לתכולות שסוגרות אליפות יפה עם 2 ניצחונות.


השומרות התכולות

רוני בן נון 23 נק', 2 כ"ח, 1 אס', 2 איב'.
מאיה איסרוב 11 נק', 2 כ"ח, 7 אס', 1 חט', 1 חס', 1 איב'.
אלואיזיה כץ 10 נק', 8 כ"ח, 2 אס', 1 חט', 1 חס', 4 איב'.
נועה שור 10 נק', 9 כ"ח, 1 אס', 2 חט'.
שירי פורת 6 נק', 2 כ"ח, 2 אס', 2 חט', 4 איב'.
טלי בן ישי 6 נק', 2 כ"ח, 1 אס', 4 חט'.
תהילה טהורי 6 נק', 3 כ"ח, 1 אס', 5 איב' .
לי קפיטולניק 3 נק', 1 כ"ח, 1 אס', 1 חט', 1 איב'.
חופית וקסלר 2 נק', 4 כ"ח, 2 אס', 1 חט', 3 איב'.


הלוחמות הכחולות:

גת מגידו 13 נק', 11 כ"ח, 1 אס', 1 חט', 1 איב'.
שני לוין 12 נק', 6 כ"ח, 2 אס', 6 חט', 7 איב'.
שירה שכט 9 נק', 6 כ"ח, 2 אס', 1 חט', 2 איב'.
טל אנקונה 8 נק', 3 אס', 4 איב'.
עדי לוקס 7 נק', 4 כ"ח, 1 אס', 2 חט', 4 איב'
רונלי אבלגון 3 נק', 4 כ"ח, 2 איב'.
לירז קניג 2 נק', 5 כ"ח, 1 אס', 1 איב'.
לירון אלבג (1 חט', 1 איב'), ועידית גרשוני ( 1 כ"ח, 1 חט', 2 איב') שיחקו ולא קלעו.




"הליגה ענתה על הצורך של הבנות להתאמן בין העונות ולשמור על כושר בקיץ", תמר מעוז (במרכז), סוגרת סיבוב מוצלח והיסטורי של ליגת קיץ לנשים




נבחרת העתודה 58 – הפנתרות הורודות 49 (העתודה סיימו במקום ה-1)

במשחק הגמר שלא התעלה לרמה גבוהה, בניגוד למפגש הקודם בין השתיים. שוב נתנו הפנתרות פייט לעתודה, אך בשום שלב של המשחק לא הצליחו להוביל. המשחק נפתח שקול ואחרי 7 דקות של משחק העתודה הובילה 10:8 (גילנסקי 6 נק' מתוך 8 ברבע ומנגד חנה הללי עם 4 נק'). סמוך לסוף הרבע טיה למברגר עם 5 רצופות, הגדילה את ההפרש עד תום הרבע, 19:10.

הרבע השני התנהל סביב 6 נקודות הפרש. לימור פלג ואוריאן אמסלם החליפו נקודות, בדרך ל-24:19, לפני שהנבחרת חזרה לברוח עד המחצית 34:22.
בתחילת הרבע השלישי המשיכה העתודה לברוח. ריצת 10-2 בהובלת בר גילינסקי הקפיץ את הנבחרת עד 44:27. שרון רשף בשלשה עצרה את העתודה זמנית, ובתום רבע מספר 3, 46:31.

ברבע האחרון קיבלו שחקניות הספסל את הדקות שלהן, קרופיק, בורודובסקי וכהן הוסיפו את שלהן מול פלג (5 נק') והללי (4 נק'( שהצליחו לשמור על הפרש חד ספרתי בסיום ועל אף ההפסד הכפול לעתודה הפנתרות מסיימות טורניר מכובד ויפה, כסגניות


נבחרת העתודה:

בר גילינסקי 17 נק', 7 כ"ח, 1 אס', 1 חט', 1 חס', 2 איב'
טיה למברגר 12 נק' , 6 כ"ח, 6 אס', 2 חט', 4 איב'.
ענבר לברון 8 נק', 7 כ"ח, 1 אס', 2 חט', 1 חס', 2 איב'
אוריאן אמסלם 8 נק', 4 כ"ח, 1 אס', 1 חט'.
אביגיל כהן 4 נק', 7 כ"ח, 2 אס', 3 חט', 2 איב'.
מור בורודובסקי 3 נק', 3 כ"ח.
אדווה קרופיק 2 נק', 1 כ"ח, 1 איב'
עלית כהן 2 נק', 1 כ"ח, 2 אס', 1 חט', 1 חס', 1 איב'.
דניאל חג'ג' 2 נק', 1 כ"ח, 2 אס', 1 איב'.
דורון שייבה, ספיר שריג (4 כ"ח), שני פרידמן (4 כ"ח, 2 אס', 1 חט', 3 איב') שיחקו ולא קלעו.


הפנתרות הוורודות

לימור פלג 13 נק', 9 כ"ח, 5 אס', 1 חט', 1 חס', 7 איב'.
חנה הללי 10 נק', 4 כ"ח, 2 אס', 2 חט', 3 איב' .
שרית עטיה 7 נק', 15 כ"ח, 3 אס', 2 חט', 1 איב'
נופר שלום 5 נק', 7 כ"ח, 1 אס', 1 חט', 1 חס', 4 איב'.
מור בן ברק 3 נק', 4 כ"ח, 1 אס'.
דניאלה ראובן 2 נק', 2 חט'
שני אברהם שיחקה ולא קלעה.



תגובות:
מאמן נבחרת העתודה שתמריא הלילה לטורניר הכנה, עדני דגן, סיכם את הסיבוב: "לנבחרת, הליגה מאד עזרה. אנחנו כעת מודעים לדברים הטובים והפחות טובים שלנו, אנחנו יוצאים לטורניר מעודדים.
בחלק משלבי הטורניר הבנות הרגישו קצת פייבוריטיות ואנחנו לא יכולים להרשות את זה לעצמנו כשאנחנו הולכים לשחק נגד נבחרת דרג א' (אוקראינה ולטביה, ש.ב)".

דגן סיפר על ההכנה שהנבחרת הרוויחה בעקבות הטורניר: "אי אפשר למצוא בתקופה הזו קבוצות מאומנות להתמודד מולן ככה שהליגה באה לנו בהזמנה. השחקניות למדו להכיר אחת את השניה, למדנו את התרגילים ובטורניר אליו יוצאים הלילה ננסה להתמודד עם קצב משחק שונה. בסך הכל גם הנערות והקדטיות מפסידות בגלל שקצב המשחק באירופה מהיר הרבה יותר ממה שאנחנו רגילים בארץ".
לאחר הטורניר הכנה בחו"ל תשוב הנבחרת לארץ לפיינל אחרון בן 7 ימים ואז תצא לאליפות אירופה.



"סה"כ מאד מרוצה מהסיבוב הראשון", אלי רבי



אלי רבי, מיוזמי הפרוייקט סיפר כסיכום הסיבוב הראשון: "סה"כ אני מאד מרוצה, צריך ליצור סוג של מסורת. יש קהל שמגיע ומתעניין ואני מקווה שנצליח לקראת השנים הבאות להביא יותר שחקניות וקהל , כמו גם צעירות שישחקו בין המשחקים.
ברמה הארגונית תמר מעוז עשתה עבודה מאד יפה ואני שבע רצון מכך ומהמחוייבות שהפגינו הבנות. במישורים האלה הסיבוב הראשון ענה על הציפיות".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();