צילום: עודד קרני


הנבחרת החלה באימונים הרשמיים
ספסל ,09/05/2012

נבחרת הנשים של ישראל המתכוננת למוקדמות אליפות אירופה ערכה היום את האימון הרשמי הראשון, בסגל חסר במיוחד. "ההכנה חייבת להיות מדויקת על מנת שנגיע בכושר האופטימאלי למשחקים", אמר אלי רבי.

הנבחרת פתחה היום באימוניה הרשמיים לקראת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה. סגל הנבחרת כולל 17 שחקניות, אך בינתיים עומדות לרשות הצוות המקצועי של אלי רבי, דליה בושינסקי ונמרוד מיטל, רק שמונה. לירון כהן וקטיה אמברמזון סיימו בימים האחרונים את עונת המשחקים באירופה, שירה שכט עדיין נמצאת במכללה בארה"ב, נעמי קולודני, קטיה לויצקי, מירב דורי, אורטל אורן ואלי הינטון זוכות למנוחה שכן רק לפני כשבוע סיימו את העונה, דנה יהלומי נעדרה בעקבות פציעה.
באימון אם כך השתתפו שירן צעירי, נועה גנור, שי דורון, ג'ניפר פליישר, אלואיזה כץ, שירי פורת, רוני בן נון ושני לוי.

"סיום הליגה ומשחקי מוקדמות אליפות אירופה סמוכים, לכן ההכנה חייבת להיות מדויקת במידת האפשר על מנת שנגיע בכושר האופטימאלי למשחקים", אמר מאמן הנבחרת, אלי רבי. "במהלך השבוע הקרוב נגבש את רוב הסגל, נצא למשחקי הכנה נגד בלגיה ולאחריהם נדע להעריך בצורה טובה יותר את מצבנו לקראת האליפות", הוא הוסיף. עוד התייחס מאמן הנבחרת לפציעות השחקניות (מירב דורי, דנה יהלומי וקטיה אברמזון): "כרגע מספר בנות סוחבות פציעה מהליגה ונצטרך לבדוק את מידת החלמתן".

"אני באה עם תשוקה למשחק, במיוחד אחרי שהרבה זמן לא שיחקתי", סיפרה שי דורון."מגרד לי לשחק במיוחד שזו כמעט נבחרת חדשה לגמרי. אני מאמינה שיהיו עליות וירידות שכרגע לא ניתן לצפות, אך זה כל הכיף בקיץ. אני חושבת שהשנה לעומת שנים קודמות אנחנו מגיעות כ"אנדר דוג", אך אנחנו ניתן את כל הלב והנשמה וננסה לשבור את הדעות של כל האנשים שחושבים שאנחנו לא צריכות להעפיל לאליפות אירופה שנה הבאה", היא סיכמה.

הנבחרת תצא לטורניר הכנה בבלגיה ב17 עד ה21 במאי. ב2 ליוני תמריא הנבחרת לטורניר נוסף, בסרביה עד ה6.6.

לוח המשחקים לקמפיין המוקדמות:
16/6 ישראל – אוקראינה (בית מכבי ראשל"צ)
20/6 בלארוס – ישראל
23/6 ישראל – הונגריה (בית מכבי ראשל"צ)
27/6 פורטוגל – ישראל
4/7 אוקראינה – ישראל
7/7 ישראל – בלארוס (בית מכבי ראשל"צ)
11/7 הונגריה – ישראל
14/7 ישראל – פורטוגל (בית מכבי ראשל"צ)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();