אלי רבי ולירון כהן


פורסם סגל נבחרת הנשים
ספסל ,24/04/2012

נבחרת הנשים תחל בקרוב את אימוניה הרשמיים לקראת קמפיין המוקדמות לאליפות אירופה שיתקיים באמצע חודש יוני. הצוות המקצועי זימן 17 שחקניות לסגל המורחב. הסגל המלא ולו"ז המשחקים בפנים.

מאמן הנבחרת אלי רבי ועוזרת המאמן דליה בושינסקי זימנו לסגל הרחב של נבחרת הנשים של ישראל 17 שחקניות, תשע מהן השתתפו באליפות אירופה האחרונה ושש זומנו לנבחרת לראשונה בקריירה. לייני סלווין, אשר שיחקה כמתאזרחת עם הנבחרת בשבע השנים האחרונות, לא תיקח חלק בקמפיין הקרוב. סלווין רשמה 79 הופעות במדים הלאומיים, וקלעה סה"כ 544 נקודות.

את תקן המתאזרחת בנבחרת תתפוס נכון לעכשיו אלי הינטון, שחקנית הפועל גליל עליון בליה הלאומית. אלישה קלארק זומנה למחנה האימונים של סיאטל מהWNBA ובחרה לנסות שם את מזלה, במידה והיא לא תיכנס לסגל של הסטורם היא תצטרף לסגל הנבחרת במקומה של הינטון.

השחקניות שינסו להיכנס לראשונה לסגל הסופי של נבחרת ישראל הן שירי פורת (הפועל פ"ת), רוני בן נון (אליצור נתניה), שני לוי (בנות השרון), דנה יהלומי (מ.כ הבקעה), אלואיזה כץ (מכללת בישופ, קנדה) ושירה שכט (אוניברסיטת מונמאות'). הן יצטרפו אל אורטל אורן שהייתה בסגל הנבחרת ב2008, ואל תשע השחקניות הותיקות - לירון כהן, נעמי קולודני, שירן צעירי, שי דורון, נעה גנור, מירב דורי, קטיה לויצקי, קטיה אברמזון וג'ניפר פליישר.

ישראל שובצה לבית א' יחד עם בלארוס, אוקראינה, פורטוגל והונגריה ותצטרך לסיים בין שתי הראשונות כדי לזכות בכרטיס הנכסף לאליפות אירופה 2013 בצרפת.

"מטרת הנבחרת היא להעפיל לגמר אליפות אירופה", אמר אלי רבי. "הנבחרות שמתמודדות מולנו איכותיות. יחד עם זאת אנו מאמינים ביכולתנו".

הנבחרת תחל את אימוניה הרשמיים ב10 במאי, ותצא לטורניר הכנה בבלגיה ב17 עד ה21 במאי. ב2 ליוני תמריא הנבחרת לטורניר נוסף, בסרביה עד ה6.6.

לוח המשחקים לקמפיין המוקדמות:
16/6 ישראל – אוקראינה (בית מכבי ראשל"צ)
20/6 בלארוס – ישראל
23/6 ישראל – הונגריה (בית מכבי ראשל"צ)
27/6 פורטוגל – ישראל
4/7 אוקראינה – ישראל
7/7 ישראל – בלארוס (בית מכבי ראשל"צ)
11/7 הונגריה – ישראל
14/7 ישראל – פורטוגל (בית מכבי ראשל"צ)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();