מק'לארן. שחקנית העונה ביוון, בכחול.


שחקנית העונה ביוון להפועל פתח תקווה
שי ברק ,01/09/2011

פתח תקווה, שקיבלה לפני שבוע וחצי את אישור הבקרה התקציבית, ממשיכה להתחזק ולבנות את הסגל. אמש צרפו בקבוצה 2 זרות , שרי סאם וקיילי מק'לארן, שמתווספות לצ'סטיטי ריד שכבר חתמה.
בפתח תקווה גם עושים מאמצים לחבר את העיר לקבוצה ומבטיחים כי "סטלמך" יהפוך למבצר בעונה הקרובה.


פתח תקווה השלימו אמש החתמה של שתי זרות חדשות בקבוצה, שרי סאם הותיקה והמנוסה בליגת העל, ואת שחקנית העונה ביוון.
קיילי מק'לארן (23, 1.88), תמלא את תפקיד הסנטרית בקבוצה אחרי שבעונה שעברה עשתה זאת במדי אפולון היוונית והעמידה שם ממוצעים של 17.8 נק' למשחק ו-13.3 כ"ח. בעונתה ביוון נבחרה לשחקנית העונה, לחמישיית העונה היוונית ונטלה חלק במשחק האולסטאר של המדינה.
טרם למעברה לאירופה שיחקה האמריקאית מק'לארן במכללת קונטיקט (2009-2010) , איתה זכתה פעמיים באליפות המכללות ו-3 פעמים ב"ביג איסט" (2008-2010).


גם הפורוורדית, שרי סאם (37 1.83), תחזק את הכחולות מפתח תקווה בעונה הבאה. השחקנית הותיקה מגיעה לתחנה השישית שלה בליגת העל, אחרי שבעונה שעברה שיחקה במדי אליצור חולון, וקודם לכן באשדוד, רמלה, בנות השרון ורמת השרון.
בעונה שעברה סיימה סאם עם ממוצע נקודות של 17.3 למשחק.
סאם הגיעה לראשונה לישראל בעונת 07/08 למכבי אשדוד, ומאז קולעת מדי עונה כ-15 נקודות בממוצע לפחות.
לסאם גם עבר בליגה הטובה בעולם, שם , בין היתר, לקחה חלק במשחק אולסטאר (2002), והיא מדורגת במקום ה-14 ברשימת הקלעיות.



מאמן הקבוצה, גיל סלע, על ההחתמות: "בתקציב המוגבל שלנו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לעשות טעויות, ועל כן אנחנו בוחרים את השחקניות שיגיעו לקבוצה בקפידה, כך בחרנו את שרי כמו גם את ריד".

לעניין החתמתה של מק'לארן, אמר: "דובר בשחקנית חזקה מאוד, בעלת יכולת התקפית מצויינת, שאוהבת לשחק עם הגב לסל, ריבאונדרית בחסד, שחקנית צעירה ורעבה, שתרצה להוכיח את עצמה על מנת לשחק בקיץ לראשונה ב-WNBA ולא פחות חשוב מכך – בעלת אופי נוח וחיובי, שמשתרגת היטב במארג הקבוצתי. עקבתי אחריה לא מעט זמן, ואני שמח שהתאפשר לנו להחתים שחקנית ברמתה. הפאזל של הסגל ממשיך להחתבר, ואני מקווה שנשלים אותו סופית בימים הקרובים ונאיץ את ההכנות לפתיחת העונה".

עוזרו של סלע לעונה הקרובה יהיה אלון מולד, שמאמן כעת באתנה ג'וניור ובעבר עוזר מאמן במכבי אשדוד. מולד גם יאמן את קבוצת נערות א' של המועדון.



"החיבור לתושבי העיר כיעד מרכזי"

בהפועל פתח תקווה עושים מאמצים רבים בחודש האחרון להשיב את הקהל ליציעים ולחבר את הקבוצה לעיר.
מנהל הקבוצה החדש, עזרא אברהם, פעל במהלך הקיץ לשווק ולמתג את פתח תקווה כקבוצה ואחרי שבקבוצה הביאו לכל בית את הידיעה על קיומה של האגודה בעלונים לתיבות הדואר, ואחרי שהקבוצה ייצרה צעיפים אותם יחלקו במשחקי פתיחת העונה לשחקניות הצעירות ולבנות הרשומות בבית ספר לכדורסל. בקבוצה מקווים לצבור קהל אוהדים נאמן ומחובר לקבוצה שיגיע לתמוך ולהיות חלק מהקבוצה בדרכה החדשה בליגת העל.











כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();