בן ישי ו-וקסלר. חוזרות לליגת העל


החתמות ראשונות בפתח תקווה
שי ברק ,05/08/2011

הפועל פתח תקווה נערכת אט-אט לליגת העל. הקבוצה, שטרם קיבלה אישור סופי מהבקרה התקציבית לשחק בליגת העל, לא מבזבזת זמן, ואחרי שהראתה אמון בשחקניות שהובילו אותה לליגה העליונה, התפנתה לחתים זרה ראשונה, הפורוורדית צ'סטיטי ריד.

הפועל פתח תקווה שהעפילה לליגת העל אחרי שזכתה באליפות הלאומית בסיום העונה שעברה, עברה מיד עם ההכתרה לגייס את כל הכוחות להעמיד תקציב ראוי לליגת העל.
אחרי חודשים לא קלים הגישה הקבוצה את התקציב, והתפנתה להחתים את סגל השחקניות לעונה הקרובה.
תחילה מיהרו לסגור בקבוצה עם השחקניות הישראליות שהעלו את הקבוצה לליגה הראשונה ואת הסגל הזה יתווספו שחקניות החיזוק.

טלי בן ישי (1.70, 27), שנבחרה ע"י מאמני הליגה לשחקנית העונה, אחרי 3 שנים רצופות בהן נבחרה לחמישיית העונה. בשנים האחרונות היתה אחת מהשחקניות המובילות בלאומית והעונה תחזור לליגת העל אחרי 6 שנים בהן שיחקה בליגת המשנה.
עבור רכזת הקבוצה שירי פורת (1.72, 27), שבעברה 3 עונות בליגת העל במדי חיפה/מוצקין, מכבי תל כביר ואליצור רמלה, העונה בפתח תקווה תהיה תחנה רביעית בליגת העל.
טל אנקונה (1.67, 26), חוזרת גם היא לליגת העל אחרי שבשנת 2007 שיחקה בה במדי אס"א ירושלים. אנקונה, מאז הגיעה לפ"ת, נבחרה ע"י מאמני הליגה הלאומית פעמיים לתואר שחקנית ההגנה של העונה.

שלושת השחקניות האלה למעשה סוגרות מעגל שהחל עם שינוי הפנים שעברה פתח תקווה לפני 3 עונות.
בשנת 2008 החליפה הפועל פתח תקווה את מבנה ההנהלה ועברה מתיחת פנים בה הוחלפו כל שחקניות הרכש של הקבוצה. בן ישי ואנקונה היו ההחתמות הראשונות ופורת הצטרפה בחלון העברות בחורף. מאז הקבוצה שמה לה ליעד להעפיל לליגת העל, ואחרי 3 עונות עם השלמת היעד הראתה אמון בסגל והחתימה את השחקניות גם לליגה הראשונה.

חופית וקסלר (1.68, 25), שגדלה במועדון תתחיל בעונה הבאה את שנתה השביעית בבוגרות. וקסלר לקחה חלק גם בסיבוב הקודם של פ"ת בליגת העל בעונת 2003-4.
גם מאמן הקבוצה גיל סלע, ימשיך לעונה רביעית במועדון ויוביל את הקבוצה בליגת העל.

בקבוצה נשמעו מרוצים שהצליחו להשאיר את ארבעת השחקניות: " כבר כשהיינו בליגה הלאומית, ידענו שהישראליות הבכירות שלנו הן ברמה של ליגת העל. ועל כן, כשפתחתנו את ההכנות לעונה שבפתח, היה זה רק טבעי שנפתח בניסיונות להשאירן. אנו שמחים כי הרצון ההדדי להמשיך בקשר ביננו סייע לסיום המו"מים עם השחקניות תוך זמן קצר והפערים, אם היו, גושרו במהרה.
על אף שרק חופית וקסלר גדלה אצלנו, אין ספק כי גם טלי, טל ושירי הפכו, לאחר שלוש עונות נפלאות בקבוצה, לשחקניות בית לכל דבר ועניין, והן תמשכנה להוביל אותנו גם בליגת העל".


ריד – זרה ראשונה לפ"ת
הפורוורדית, צ'סטיטי ריד (1.85, 22), בוגרת מכללת ULAR, נבחרה בקיץ לקבוצה טולסה שוק מה-WNBA. בכך, שברה השחקנית שני שיאי מכללה ואחרי שהפכה לשחקנית הראשונה המגיעה ל-2,000 נקודות למשחק, היא גם הראשונה בתולדות המכללה שנבחרת לליגה הטובה בעולם לנשים.
ריד מצטיינת ביכולות קליעה מכל הטווחים ובעונתה האחרונה במכללה העמידה ממוצעים של 19.6 נק' למשחק, 6.2 ריב' ו-3.1 אס'.

בקבוצה מתכוונים להחתים עוד שתיים או שלוש שחקניות זרות.











כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();