משה רוזנברג. מאמן הקבוצה.


אליצור ת"א התחילו במלאכת הבניה
שי ברק ,20/07/2011

חנה הללי ושרית עטיה-מנשה ששיחקו בעונה שעברה בליגת העל הצטרפו אל הקבוצה המתחדשת. סיון בלליס חתמה אף היא.
בקבוצה החלו לקיים אימונים פתוחים בימי חמישי, 19:30 בבית בארבור, ת"א.
ובחודש אוגוסט צפוי להתקיים מחנה כדורסל אטרקטיבי לילדות שפרטים עליו ייחשפו בשבוע הבא.
כזכור, לפני כחודש האגודה החליפה בעלים , ובימים אלה נבנית מחדש.

באליצור תל אביב עובדים בהילוך גבוה על הכנות לקראת העונה הבאה. הקבוצה, ששמה לה מטרה להפוך גורם מוביל בכדורסל הנשים כבר בעתיד הקרוב, מיהרה והתחזקה בשלוש שחקניות מנוסות בעמדות מפתח.
שרית עטיה-מנשה (178, 41), היא אחת הפורוורדיות המנוסות בליגה. אחרי 3 עונות בבני יהודה בהן שלטה בצבע גם מול יריבות גבוהות וחזקות ממנה בלאומית, עברה בשנה האחרונה לליגת העל לאליצור ראשון לציון והעמידה ממוצעים של 2.9 נק' למשחק ו-4.8 כ"ח.

חברתה לקבוצה בראשון לציון, הגארדית חנה הללי (168, 32), הצטרפה אף היא לקבוצה. הללי ששיחקה בלאומית בפעם האחרונה בשנת 2007 במדי תל כביר, ואיתה העפילה לליגת העל, שיחקה ב-4 השנים האחרונות בליגה הראשונה, מהן 3 באליצור חולון וכאמור בשנה האחרונה באליצור ראשל"צ. הללי סיימה את העונה עם 6.1 נק' למשחק בממוצע.

המצטרפת השלישית היא סיון בלליס. בלליס, אחת הותיקות בליגה הלאומית למעשה ממשיכה לעונה נוספת באליצור ת"א. בעונה האחרונה הגיעה בלליס עם אליצור עד לגמר גביע האיגוד ולפיינל פור הליגה שם כשלה מלהעפיל לליגת העל בסדרת המשחקים נגד הבקעה.


בקבוצה מחפשים שחקניות צעירות ומוכשרות על מנת להשלים סגל חזק לעלייה ובעל תשתית לעונה הבאה בליגת העל, אם תהיה כזו. לשם כך הקבוצה תקיים, החל ממחר ובכל יום חמישי, אימונים פתוחים.
האימונים יתקיימו ב"בית בארבור" (רחוב ההגנה 135, תל אביב), בשעה 19:30.


עוד באגודה מתחילים לחשוב על גיוס בנות לבתי הספר ולקבוצות הצעירות של האגודה, וכצעד ראשון יקיימו מחנה כדורסל באמצע חודש אוגוסט. המחנה צפוי לארח שחקנים ושחקניות בכירים, מליגות העל והנבחרות. פרטים מלאים על המחנה ייחשפו בשבוע הבא.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();