שי דורון


הכנה: הפסד דחוק ליוון
ספסל ,06/06/2011

נבחרת הנשים של ישראל סיימה את משחקי ההכנה לקראת אליפות אירופה בהפסד 60 - 62 ליוון. שי דורון וקטיה לויצקי בלטו. בשבוע הבא: אימון פתוח לקהל (אולם זיסמן, 18:00 עד 20:00)- פרטים בפנים.

פחות משבועיים לפפתיחת היורובאסקט בפולין, נבחרת הנשים סיימה הערב את משחקי ההכנה שלה ללא ניצחון. הערב הנבחרת הייתה דווקא מאד קרובה לניצחון, אך יוון החזיקה מעמד לניצחון 62 - 60.

המפגש השלישי בין שתי הנבחרות במסגרת ההכנה (הפסדים 60 - 69 ו- 48 - 73) היה הצמוד מכולם. ישראל הציגה את משחקה הטוב ביותר במהלך ההכנה, הוליכה 20 - 17 ברבע הראשון ופיגרה 32 - 28 בהפסקה. את הרבע השלישי סיימה ישראל ביתרון 47 - 45. שתי נקודות עונשין של סטיליאני קאלצילדו, 13 שניות לסיום, קבעו 62 - 59 למקומיות. לירון כהן קלעה רק נקודה מהעבר השני, והמקומיות החזיקו מעמד.

"למרות שהיריבות שלנו היו מאוד טובות, זה היה טורניר מול נבחרות חזקות מאיתנו", סיכם המאמן אלי רבי. "שני טורנירי ההכנה שהשתתפנו בהם היו מצוינים ובהחלט יסייעו לנו להגיע מוכנים לאליפות בפולין. יש לנו עבודה בעשרת הימים הקרובים עד שנצא לאליפות אירופה", הוא הוסיף.

כידוע, ב-18 ביוני תפתח נבחרת ישראל את הופעותיה באליפות אירופה, אליה העפילה בפעם השלישית ברציפות מראש הבית המוקדם. בבית הישראלי נמצאות בלארוס (רביעית באליפות אירופה האחרונה), בריטניה וצ'כיה, סגנית אלופת העולם הטריה.


לישראל:
שי דורון 16 נק'
קטיה לויצקי 14 נק'
לירון כהן 13 נק'
ליעד סואץ-קרני 8 נק'
שירן צעירי 5 נק'
לייני סלווין וקטיה אברמזון 2 נק' כ"א


אימון פתוח לקהל ב14/6, באולם זיסמן בין השעות 18:00 עד 20:00
אוהדי נבחרת ישראל, שימו לב. נבחרת ישראל תקיים ביום שלישי, ה14 ביוני, אימון פתוח לכל האוהדים והתומכים. הנבחרת תצא לפולין יומיים לאחר מכן, וזוהי ההזדמנות של כולנו לבוא ולהראות תמיכה בנבחרת.

שחקניות הנבחרת יצטלמו עם האוהדים, יחתמו על מזכרות ועוד. כמו כן תיערך הגרלה על כדור חתום ע"י כל שחקניות הנבחרת.

איגוד הכדורסל בשיתוף פעולה עם "אתנה", חברו יחדיו על מנת לפרגן לשחקניות שלנו לפני היציאה לאליפות. זהו מפגן כוח, תמיכה וברכת הצלחה לנבחרת הנשים של ישראל באליפות אירופה 2011, תדאגו להיות שם!








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();