בוגטין יאמן את מ.כ הבקעה (נשים) בליגת העל
ספסל ,02/06/2011

המאמן שהחליט לסיים את תפקידו כעוזר מאמן באלקטרה רמה"ש יעמוד על הקווים בלידר וידריך את בנות הקבוצה המאוחדת להן זו תהיה עונה ראשונה בבימת הכדורסל הישראלי. "לרפי יש ניסיון טוב, נקווה שיצליח לבנות קבוצה לחלק העליון של הטבלה" אמר היו"ר, מוטי אמסלם.

ההצלחה הגדולה של מועדון מ.כ הבקעה בכל החזיתות (בוגרים, בוגרות ונוער) מושכות אליו דמויות מרכזיות בכדורסל הישראלי. היום (ה') הודיע המועדון על החתמתו של רפי בוגטין כמאמן קבוצת הנשים שהעפילה בסיום העונה החולפת לראשונה בתולדותיה לליגת העל. "רפי מאמן טוב עם הרבה ניסיון שאנו מאמינים שיצליח לבנות קבוצה לחלק העליון של הטבלה כראוי לבקעת אונו". אמר היו"ר, מוטי אמסלם.

בוגטין שימש בשנים האחרונות כעוזר מאמן של אורנה אוסטפלד באלקטרה רמה"ש כשלפני כן עבר גם באליצור חולון, נירוסופוט כרמיאל ואף שימש כעוזר בספרטק מוסקבה שם שיתף פעולה עם ליסה לסלי, מגדולות השחקניות בכל הזמנים, וזכה ביורוקאפ. בכדורסל הגברים עבד תחת דיוויד בלאט (גליל עליון) ואפי בירנבוים (בני השרון).

בשבועות האחרונים, לאחר החלטתו לסיים את העבודה ברמה"ש, היו לא מעט ספקולציות לגבי עתידו המקצועי מקבוצות גברים ועד לניהול מחלקות נוער, אך בסופו של דבר החליט לקחת את ההזדמנות המיוחדת ולהדריך את בנות הבקעה בליגת העל.

לורי אבידר שהדריכה את הקבוצה ולמעשה העלתה את המועדון המאוחד לליגה הראשונה קיבלה הודעה על סיום תפקידה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();