לייני סלווין
צילום: מוטי קלינגר



הנשים יוצאות ליוון
ספסל ,01/06/2011

נבחרת הנשים של ישראל תטוס הלילה ליוון, לטורניר הכנה מול המארחת ונבחרת יפן.

נבחרת הנשים של ישראל, המתכוננת לאליפות אירופה שתיפתח בפולין עוד שבועיים וחצי, קיימה הערב מסיבת עיתונאים. "זה טורניר ההכנה האחרון שלנו, אנחנו נסיים את משחקי ההכנה הרבה לפני נבחרות אחרות. לפי ניסיון העבר, צריך לפחות שבוע או 10 ימים כדי לעשות תיקונים ושיפצורים לקראת המשחקים הרשמיים", התייחס אלי רבי למשחקי ההכנה. בטורניר הראשון ישראל כאמור הובסה, ע"י צרפת יוון ובלגיה.

"מהיום שאני מאמן את הנבחרת, אני מנסה לגרום לבנות לחלום ביחד איתי. הנבחרת משחקת מול נבחרות שלא תמיד התוודענו אליהן ולא תמיד היינו שייכים לחברה הזאת. אני לא בטוח שצ'כיה ובלארוס פחות טובות מצרפת. אם אנחנו רוצים להגיע לאליפות הזו מוכנים בדיוק כמו שהגענו לקמפיינים קודמים, אנחנו חייבים להתאמן מול יריבות ברמות האלה".

באימון האחרון רבי נתן ללירון כהן לנוח, כדי שתתאושש מהעונה המתישה והארוכה שעברה עליה באיטליה. שרון זאבי הצטרפה לאימונים בעקבות שחרוררה של בר גילינסקי לטובת נבחרת העתודה. בנוסף, איילת כהן הצטרפה ותטוס ליוון.

לייני סלווין התייחסה גם היא להכנה. "זו הזדמנות גדולה עבורנו בקיץ ואנחנו עובדות קשה באימונים כדי להשתפר מיום ליום. לכולנו יש את אותה מטרה והיא להצליח ולעשות היסטוריה עם ניצחונות השנה. האימונים האחרונים היו מאד אינטנסיבים, אני הצטרפתי רק לאחרונה וזה לוקח זמן, זה לא קורה מיד. אני מרגישה שהכימיה נבנת כל יום ולשחק מול צרפת ויון, אלה שתיים מהנבחרות הטובות בעולם. כדי להיות הכי טובות צריך לשחק נגד הכי טובות ואני חושבת שאלה היו משחקי אימון טובים בשבילנו ואנחנו רק נלך ונשתפר".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();