חדרה גברה על תל כביר
שי ברק ,03/12/2010

במשחק השלמה בליגה הלאומית, חדרה ניצחה את תל כביר.

ליתר משחקי המחזור השביעי

טבלת הליגה הלאומית

מכבי תל כביר 55 - מכבי חדרה 85
חדרה שיחקה נהדר פרקה את תל כביר במשחק התקפה מסודר, הלכה אל היתרונות שלה שוב ושוב, הביאה את הבנות לשיא בערב המשחק החשוב שלהן, וניצחה ב-30 הפרש מוצדקים.
עכשיו, שיסבירו שופטי המשחק ניר אמבר ואלי בראל, בשביל מה היו צריכים להפריע לניצחון הגדול של חדרה, ובמקום לפרגן כתבה שלמה על חדרה, צריך להתעסק בהם? מדוע ברבע שני שורקים טכנית לשחקנית תל כביר שרצה 2 וחצי מטר מהשחקנית היריבה, לא דיברה מילה ולא התווכחה, פשוט רצה. איך שופט אחד לא מאשר חילוף והשופט השני אומר לשחקנית "כנסי-כנסי", ולמה לא הסתכלו על המשחק, ולא מאשרים לאפס "שעון 24" אחרי שהכדור פוגע בטבעת. שריקה לעבירות? לא נכנס לזה כבר התבזבזו פה 85 תווים מיותרים.

הניצחון של חדרה היה פשוט, הקבוצה הגיעה מוכנה למשחק. תל כביר, לא. כל ניתן לסכם את המשחק שלמן הרבע הראשון היה בשליטת האורחות. המשחק נפתח ב5-0 מהיר, שלאחריו עלתה חדרה ליתרון 14:7. סירושטן היתה בלתי ניתנת לעצירה, עברה באחת-על-אחת גארדיות הצעירות ממנה בלמעלה מעשור וסיימה את הרבע הראשון עם 8 נקודות. בתל כביר כל נקודה הלכה קשה, הקבוצה לא הסתדרה עם השמירה של היריבות, אבל 2 דקות מפסק זמן שלקח מאמן הקבוצה, חזרו המקומיות עד 16:14, בדקות טובות של כדורסל. עד סיום הרבע חדרה הוסיפה 4 נקודות מהעונשין והרבע הסתיים 19:14.

את הרבע השני פתחה חדרה 9-2, מתוכן 5 של אורן. תל כביר שמרה ב"כאילו", אז תל כביר קיבלה את הטכנית המדוברת, חדרה השלימה עוד 4 נקודות ועלתה ליתרון דו-ספרתי. 28:16.
חדרה עשתה מה שהיא רוצה, תל כביר נתקעה על הרכב לא מתאים לשמור על הסגל של חדרה שהציג את דניאל שקד הצעירה ברבע מצוין. לקראת ההפסקה, כניסתן של סוויסה וראובן בתל כביר עצרה קצת את ריצת חדרה, אך הרבע הסתיים 43:27, שכולו במעמד צד אחד.

תל כביר פתחה את המחצית השניה באזורית, וחדרה לא היתה צריכה יותר מ-90 שניות כדי להכריע את המשחק. 3 שלשות רצופות, 2 של אורן ואחת של כץ השלימו ריצת 9-2 נוספת 52:29. סוף המשחק.
תל כביר אמנם חזרו לשמור, אך לא הצליחו לסיים מתפרצות. פדולובה נזכרה לנצל את יתרון הגובה שלה כדי לאסוף קצת כדורים חוזרים, סוויסה לקחה על עצמה, נכנסה לזון וקלעה 8 נקודות ברבע של סה"כ 14 נקודות, אך הכל מעט מדי, תל כביר הרימו ידיים, לא ירדו להגנה ובסיום רבע שלישי 59:36. הרבע האחרון כבר היה גארבג'.

בליגה צמודה כמו השנה לשתי הקבוצות סיכויים לפלייאוף העליון, אבל אם חדרה עם רגל וחצי בשמונה הראשונות, לתל כביר זה הולך להיות הרבה יותר מסובך.


קלעו למכבי תל כביר: נטלי סוויסה 16,לירון שיפטר ושני אברהם 11 כ"א, לנה פדולובה 9, ליאל אוחנון 8.

קלעו למכבי חדרה: אלינה אורן 22 (4 שלשות), אירנה סירושטן 19, ירדן גוט 16, מיכל מירון 11, דניאל שקד 6, ירדן כץ 5, שרית מסורי 4, מעיין פוליצר 2







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();