מירב דורי
צילום: מוטי קלינגר



הפסד לנשים במשחק האימון האחרון
ספסל ,05/08/2010

הנבחרת לא הצליחה לסדר מתנת יום הולדת ללירון כהן הערב עם משחק חלש מול בריטניה במשחק האימון האחרון לפני תחילת הקמפיין. בסיום 71 - 59.

נבחרת ישראל 59 – נבחרת בריטניה 71
יום חמישי הבא משחק בית חשוב מאד מול סרביה. הערב, בוא נאמר, לא היה מעודד. "אם זו החזרה הגנרלית זה לא מבשר טובות אבל אני רוצה להאמין שכאשר נגיע למשחקים הרשמיים נתעלה על עצמנו," אמר בסיום אלי רבי. "כרגע אנחנו לא מצליחים לבצע פעולות פשוטות וההגנה שלנו לא מספיק אגרסיבית. זה לא שהבנות בכושר רע. בשנים האחרונות הנבחרת נשענה בעיקר על לירון ושי, ובשלושת המשחקים האלה הן לא בלטו וזה פגע בביטחון. בעבר במאני טיים הן סיפקו את הסחורה וזה הקל מאד על האחרות, זה מה שאני מקווה לראות גם הפעם", הוא סיכם.

בריטניה הובילה 8 – 2 אחרי שלוש דקות, בעוד ישראל לא כל כך קלטה שהמשחק התחיל. מסירות טובות לדורון וסלווין צמצמו מהר את הפער לשתיים, ושלשה של לירון כהן קבעה 9 – 8 לישראל. יתרון ראשון ואחרון. קים באטלר ענתה מיד בשלשה בצד השני, עם פחות מחמש דקות לסיום הרבע. אפילו השעון מחה על העומס ושבק חיים למספר דקות, לאחר חידוש המשחק נקודות של דורון ושלשה של אברמזון השאירו את העסק צמוד, 16 – 14 לבריטניה אחרי עשר דקות.

האוחרות ברחו ליתרון 24 – 14 מוקדם ברבע השני כשהן נעזרות בשתי שלשות. בצד הישראלי לעומת זאת לא מצאו את הרשת מעבר לקשת. שלשה נדירה של דורי יחד עם אסיסט של כהן לפליישר צימקו לרגע, 21 – 28, פחות משש דקות לשחק. הבריטיות ענו עם שני סלים מריבאונד התקפה וחזרו להוביל בדו ספרתי. כהן וסלווין באסיסטים לדורי ואברמזון בהתאמה מנעו מהבריטיות לברוח, ולויצקי עם נקודה מהקו וחדירה יפה חתכה את ההפרש ל28 – 35 בהפסקה, בהחלט תוצאה מאכזבת מבחינת בריטניה.

לידהאם בעוד מהלך יפה העלתה את בריטניה ליתרון שיא של 44 – 30, ישראל עם סל אחד במשך יותר מארבע דקות ואלי רבי ממשיך לחפש את ההרכב שיצליח לדמות כדורסל. עוד שתי נקודות של קולינס הזעיקו פסק זמן, 46 – 30. ישראל הצליחה לצמצם ל40 – 50 עד סוף הרבע, עם נקודות של סלווין, דורי וסואץ קרני.

ישראל לא הצליחה לייצר את המומנטום הדרוש בתחילת הרבע הרביעי, זה קצת קשה שלא מצליחים לקלוע שני סלים ברצף וחוטפים עוד שלשה בצד השני. דורון עם ארבע נקודות במתפרצת צמצמה ל49 – 57 אבל אז השעון מיהר להשבית את המומנטום ודקות ארוכות חלפו עד לחידוש המשחק. נראה שההפסקה אכן השפיעה מעט על הבריטיות ודורון עם עוד שתי חדירות יפות קירבה את ישראל עד ל53 – 57. קולינס ודורי החליפו שלשות אבל הבריטיות לא נלחצו ושמרו על היתרון עם משחק חכם ואחוזים טובים מהקו. רבי המשיך בחילופים שלא תרמו לשתף המשחק של ישראל שראתה את המשחק הזה בורח ולאחר כמעט שעתיים תמימות מגיע לסיומו.

לישראל:
מירב דורי 14 נק'
שי דורון 12 נק', 5 אס'
לייני סלווין 8 נק', 6 ריב'
קטיה לויצקי 7 נק', 9 ריב'
קטיה אברמזון וליעד סואץ קרני (5 אס') 5 נק' כ"א
לירון כהן ושירן צעירי 3 נק' כ"א
ג'ניפר פליישר 2 נק'
שיחקו ולא קלעו: איילת כהן, בר גילינסקי וענבר אוריון






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();